{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

? om Main Coon {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg ønsker at få en Main Coon med tavle, når jeg flytter i hus, og ikke har grænser på hvor mange katte man må have.
Jeg har forelsket mig i Main Coonen, men jeg ønsker en rød eller rød med hvid pige.

Mit spørgsmål går på, kan sådan en hun fåes?
Jeg syntes ikke at have set nogen.

Hilsen Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? om Main Coon
  • #1   2. dec 2009 Ja det kan man sagtens få.
    Har selv røde piger og har også haft rød med hvid pige.
    Hilsen Lisbeth

• #2   2. dec 2009 Hvis du kigger i min profil kan du se Emily og Sweet Angeline, det er røde piger.
    Hilsen Lisbeth

• #3   2. dec 2009 Måske hvis du søger på Maine Coon i stedet for Main Coon, kan det være det lykkes ;o)

• #4   2. dec 2009 Jeg siger mange takker, for de informatoner jeg har fået.

Jeg sidder og kigger på forskellige opdrætter nu. Men har ikke fundet nogen røde piger endnu, men det er jo heller ikke høj aktuelt endnu.

• #5   2. dec 2009 På Maine Coon klubbens killingeliste: (link fjernet) skulle jeg ikke kigge særlig langt ned, før jeg fandt en rød blotched tabby hun killing til salg hos denne opdrætter: http://www.misbcat.dk/

Der er sikkert flere, hvis du gider lede. Der er også www.killingelisten.dk

• #6   2. dec 2009 Rød med eller uden hvide er ikke så svære at finde , Vi har også røde hvide pige her i huset.
    Men synes du skulle sætte dig ned og kigge på maine coon opdrætter lisen på Killingelisten

http://www.killingelisten.dk/

eller på maine coon klubbens hjemmeside

http://www.killingelisten.dk/

• #7   2. dec 2009 Jeg har lige inde og kigge på den søde pige du fandt. Men hun er optaget, men bare ikke opdateret på killigelisten.

• #8   2. dec 2009 Så må du jo kigge videre, der skal nok være én til dig et sted.

• #9   2. dec 2009 Jeg har købt min anton hos en opdrætter der hedder dkharndahl, hun har røde maine coons, anton er bare den dejligste mis, du kan jo gå ind og se om hun har killinger eller evt. ringe til hende, Hos dem er det hele i hvertfald i orden:)

• #10   3. dec 2009 Jeg synes at kunne huske at der lige har været en rød mco pige til salg i markedet..

• #11   3. dec 2009 der er en rød pige på markedet. Hun hedder Gold Digger.. Hun bor på lolland falster..

• #12   13. dec 2009 hej Liv-læste i en anden tråd at dun Anton døjer med tandkødsbetændelse? Er det FORL? har selv en maine coon der lige har fået konstateret det...

• #13   13. dec 2009 Hvad betyder FORL?:)

• #14   13. dec 2009 (link fjernet)
    :o)

• #15   13. dec 2009 Jamen jeg er ikke helt sikker, han fik bare antibiotika for det men det er jo ikke forsvundet og det vil det aldrig sagde hun, der er ikke s¨å meget at gøre for det ligger åbenbart i generne. Hvad med dig hvad har de gjort ved din mis? Ved ikke helt om min dyrlæge har gjort det rigtigt, men det lød ikke som om jeg kunne gøre det store. Jeg bruger klorhexidin til at duppe hans tandkød og det hjælper lidt på det smiley

• #16   13. dec 2009 vi købte vores kat til avl-men dyrlægen siger vi ik må avle på FORL- så vi har en dialog med opdrætteren... skal du avle på Anton? ved du at det er en livslang lidelse? Vores dyrlæge sagde at det kunne ende med at hun skulle ha rykket alle tænderne ud...:o(Og at hun sagtens kunne leve et lykkeligt liv uden tænder.. hmm...:o) anyway-det kan blive en dyr affære og en lang en endda!

• #17   13. dec 2009 aj jeg tror slet ikke vores er i den grad, hun sagde bare at han havde lidt betændt tandkød og han ville have det resten af livet. Jamen han er kast. men jeg tror da godt han vil kunne avles på hvis ikke det var vi bare havde ham som kælekat. Hvordan tester de den sygdom?
    Hvis det er rigtigt det du siger og min anton OGSÅ har det så skal jeg måske også kontakte min opdrætter eller? Jamen så må jeg lige til dyrlægen med ham igen. Jeg vil da ikke have at katten har det træls, det virker ellers som om han trives.

Aj det lyder lidt grotesk at de skal fjerne alle tænderne, hvad går i så efter? altså hos opdrætteren, for det er vel dem der har opdrættet på en syg kat eller fungere det ikke sådan?

• #18   13. dec 2009 hvordan ser hans tandkød og tænder ud?
    Vi har fået anbefalet af mange herinde ikke at avle på hende, ligesom dyrlægen sgade... men nu hvor Anton ikke er købt til avl har I ingen bekymringer i den retning. mange katte lever med denne lidelse- men hvis man skal se på det med de kritiske briller, og hvis Antan har F O R L - så er han avlet på urene linier. Så det er jo op til køber at tage stilling til om man vil "gøre noget ved det".
    Men igen, hvor slemt er det og påvirker det katten?
    Syntes måske din opdrætter skulle have informeret dig omkring dette, da Anton i hvert fald døjer med en eller anden tandkøds lidelse...
    Og som det desværre ender for nogle-en tandløs kat eller livslange dyrelæge regninger:o/

Kommentér på:
? om Main Coon

Annonce