{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Hvor længe? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål til jer kloge katte folk.. Min lille Hilda blev aflivet i torsdags, og vi har en kat i foe vejen, de har begge to været inde katte altid.. Hvornår tror i at ham den lille kat reagere på at hun er væk?? Han har aldrig været alene før nemlig..
Og er ret bange for at han bliver plim i hovedet a at være alene..
Tak for hjælpen på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe?
  • #1   7. dec 2009 Måske skulle I få en ny kat med det samme? - så den efterladte kat ikke kommer til at kede sig og føle sig ensom..

    Jeg har oplevet det samme med min hunkat da vi mistede vores hankat, hun begyndte at gå rundt og kalde på ham og hun var meget opmærksomhedssøgende - hun savnede ham uden tvivl, så vi fik hurtigt en ny katteven til hende.


  • #2   8. dec 2009 Da vores ene hankat døde kunne vi med det samme se, at vores anden hankat savnede ham. Men han var også til stede da han døde. Det var faktisk rigtig sørgeligt at se på...der gik 1-2 mdr før vi fik en kat - det skulle jo være den rigtige :o)

    Men tror bestemt at i skal få en ny kat - begynde at kigge jer om efter en evt katterat - det vil blive ensomt for ham at være alene når han har været vant til at de var to.



  • #3   8. dec 2009 Det er slet ikke sikkert den reagere på det smiley

  • #4   8. dec 2009 Ærligt jeg magter ikke flere katte, har lige fået en datter, og hun tager alt vores tid næsten.. Suk.. indtiul videre virker det ikke til at han reagere, andet end måske lidt mere energi..

Kommentér på:
Hvor længe?

Annonce