{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Pels og foder til killinger {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg er den lykkelige ejer af to main coon killinger på ca. 5mdr. (halv huskat), de er nu begyndt at skifte pels, men den ene bliver mere og mere kort håret. Er det bare en fase eller skal jeg regne med at den kat jeg købte for at være langhåret ender op med at være en kort håret kat?
Jeg er meget i tvivl om de får nok at spise, da de virker noget tynde - i forhold til mine to gamle hankatte (huskatte), som hurtig blev et par flotte hankatte med en flot figur - er der nogen råd om, hvor meget en main coon killing skal have dagligt? De får dagligt 60-75 gram, hvilket burde være rigeligt, men er ikke sikker på dette. De er blevet neutraliseret har dette noget at sige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pels og foder til killinger
  • #2   15. dec 2009 Det kommer an på hvad man fodre med..

    Jeg kan ikek bare smække en masse kød op i en skål og så regne med den vare restne af dagen.. Jeg bliver nødt til at veje kattene og måle hvor meget de skal have..

    Madeleine skal have 5 % af sin kropsvægt om dagen, og ROttweiler skal have 2% af hans om dagen..

    Men hvis det er tørfoder skal man ikke måle op når det kommer til killinger, de skal bare have hvad de kan spise.. Dette kan man ikke gøre ved alle voksne katte, for så æder de sig ihjel


  • #3   15. dec 2009 Jeg fodrer med HIlls og der er en vejledning til, hvor meget en killing skal have om dagen og min søster som er dyrlæge siger jeg skal veje deres mad, men selvfølgelig skal de have så de bliver mætte..
    Jeg er begyndt at give dem mad 3 gange dagligt, og dette ser ud til at virke..


Kommentér på:
Pels og foder til killinger

Annonce