Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  British Shorthair pris
  • #1   17. dec 2009 Du kan prøve at skrive til nogle af dem her: http://www.killingelisten.dk/viskuld/viskuld.php?race=British Shorthair&ems=bri

• #2   17. dec 2009 hmm jeg kan se linket ikke virker ordneligt..

http://www.killingelisten.dk og så klik ud for British Shorthair smiley

• #3   17. dec 2009 prøv at kig på nettet... min veninde har købt dem i hvid med maske. de kostede omkring 6500 kr. men så dyre er standarden vidst ikke...men tror jeg har set dem fra 4000 og op efter

• #4   17. dec 2009 Omkring 5000 kr.. Og det er uden neutralisering, men med første vaccine og sundhedsbog.

• #5   17. dec 2009 (link fjernet)

• #6   17. dec 2009 troede ik de var så dyre :S

• #7   17. dec 2009 Vil nu sige at de er i den "dyrere" ende, da man sjældent ser nogen der sælger dem som "færdigpakke", standard er 1. vaccination og sundhedsbog - Jeg har derimod set Birmaer, NFO, MCO, abby, persere osv. til omkring de 4000 kr, med neutralisering og hele moletjavsen.

Snakker vi bengalere og sphynx er vi i en endnu højere prisklasse end briterne, måske 8000 kr for en kælemis.

Hvorfor er der egentlig denne forskel i racernes "standardpris"? For de koster nemlig ikke bare allesammen det samme smiley

• #8   17. dec 2009 Min lille brun kom til mig som 1 1/2 dag gammel afvist af sin mor. Vi passede ham i 12 uger fodrede ham med ske fordi han ikke kunne få lov til at spise for de andre killinger. Vi gav 2250 for ham og skulle selv neutralisere og vaccinere osv.. Men normalt ville han have kostet 5000 kr.

• #9   18. dec 2009 vi modtog den som amme for den.Men han kunne ikke få så meget at spise for de andre.At han tog lidt på og så tabte han det plus lidt mere.
    Det var det med at vi faktisk betalte rimlig meget for ham da vi havde passet og plejet ham i 12 uger sammen med hans søster..
    Men vi kunne jo bare have ladet være med at købe ham..

• #10   18. dec 2009 <b>**Tanja** DK*Klokmoses**</b>: Jeg giver dig fuldstændig ret i at det er helt uacceptabelt at Anita har fået killingen før den var 12 uger gammel. Kan se at katten kommer fra Krovikat.

<b>Anita S</b>: Kan godt se at du fik den som amme.

• #11   18. dec 2009 ja. og jeg vil på ingen måde hænge dem ud.. For det var jo for at hjælpe de stakkels pus. og jeg kunne jo have ladet være med at købe ham... Men vi vil i dag ikke undvære min lille brun,for han er bare så speciel.. Stille som en ninja og lusket ad h...... til smiley

• #12   18. dec 2009 Jeg syntes det var en dyr pris for en ammekilling. Men pyt ...

Briter er dyre. Jeg tager et sted mellem 4500 og 5000 for en fuldt vaccinieret (12 ug 16 uger) neutraliseret, chippet og registreret killing

• #13   18. dec 2009 Lis: Ja det var det og det var ikke fordi vi lige stod og manglede en kat mere,men jeg var jo gået hen og blevet så glad for det bette pus og havde som sagt sat og fodret med te-ske fordi han ikke ville sutte på en flaske..Så der var ingen vej udenom.. Han var min smiley

• Jette K
    Jette K Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #14   1. jan 2010 En pris på 4.500 for en brite er ret normalt og dermed kommer den evt. til at koste omkring 5.500 neutraliseret, øremærket og færdig vaccineret.

• #15   1. jan 2010 Jeg gav 4500 for min britte, med vacc., og så kunne jeg selv vælge óm hun skulle være neutraliseret når jeg fik hende, eller om hun skulle bruges til avl. hun var 16 uger da jeg fik hende hjem smiley

• #16   1. jan 2010 Omkring 5000 er vist almindeligt.
    Tidlig kastrering er ikke så almindeligt hos den race endnu. Nok fordi det ikke er en race der giver noget særligt spændende afkom for BYBer, og den derfor ikke er så udsat :o)

• Anne S
    Anne S Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #17   20. apr 2015 Hej
    Har en hun på 6 år - blå creme med god bedømmelse på udstilling. Som jeg gerne vil låne ud til avl mod at få en killing af hendes ?? nogen der kunne være interesseret ? Hun er vacc. Og blodtype bestemt ( hun kan selv passe/die sine killinger ) har fået et kuld som 3 års - kun seriøse henvendelser !!!

Kommentér på:
British Shorthair pris

Annonce