603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Sanabell Dental erfaringer Sanabell Dental erfaringer

Hejsa.
Ville såmænd bare høre om der er nogen der i længere tid har brugt det foder og om det så er så godt for tænder, som de skriver. Hvad har i af erfaringer med det.
Jeg bruger det selv, men har kun brugt det i 3 ugers tid, sammen med orijen foder. De er mest vilde med det dental foder. Har jo main coon's som jo kan have tendens til noget med tænder, så derfor jeg har købt det, så de har noget tænderne kan arbejde med. For det orijen foder er jo noget småt noget de dårlig behøver at tygge. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sanabell Dental erfaringer
  • #2   8. jan 2010 Okay det er da dejligt at høre. Mine har nemlig lidt rødt tandkød så derfor jeg ville prøve det dental, og heldigvis er de bare total vilde med det. Royal canin er jeg lige gået væk fra da ejg har mistanke om at det er det som har givet nogen af dem dårlige maver. og det er væk nu.
    Jeg har så også brugt noget der hedder buccacat. Noget på tube som skulle modvirke tandkødbetændelse, så det skal jeg have noget mere af. Det syntes de også smager vildt godt.

Men ellers er det jo noget med at man kan fjerne nogen eller alle tænder på katten. Den kan sagtens tygge tørfoder med gummer. Har læst lidt om emnet med noget tandsygdom som bla main coons kan få.

• #4   9. jan 2010 Ja men det lyder jo godt med det dental der :o) Og så er det heller ikke så dyrt, når man handler udenlands :o)

Kommentér på:
Sanabell Dental erfaringer

Annonce