2.872 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Min kat kaster op hele tiden ): Min kat kaster op hele tiden ):
Hej Kattegalleri (:
Dragon på 6 år, er for noget tid siden begyndt at kaste rigtig meget op. Vi havde ham til dyrlægen for ikke så lang tid siden fordi han var rigtig tynd og undervægtig og knurrede/hvæsede af os, men dyrlægen sagde bare at han led af stress. Nu er han endnu mere tynd og kaster op hele tiden. Min mor synes vi skal tage ham til dyrlægen, men min far tror bare at han har en følsom mave. Hvad tror i det kunne være?
0 synes godt om
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Så når han får det, kaster han ikke op ...
Jeg synes i skal ta ham til dyrlægen og snakke om et foderskift...
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
Måske var en en god ide at prøve en anden dyrlæge, det er altid rart at høre 2 dyrlæger, da nogle ikke ser det den anden måske ser.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
Så jo nogle gange er det rigtig godt at få en anden dyrlæge til at se på problemet, ligemeget hvad det er.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 1
Hej (:
Da han var til dyrlægen for ikke længe siden, fik vi ham tjekket fysisk om han havde ondt nogle steder, fordi at han var stresset over en anden kat min søster har boende hos os. I den periode var han også ekstremt tynd, for han blev stresset af den anden kat, hvilket resulterede i de nævnte ting. Dyrlægen sagde vi skulle prøve Feliway, og det gjorde vi så. Det virkede i et stykke tid, men nu er det hele begyndt igen, bare mere alvorligt. Han hvæser ikke af os mere, eller knurrer, men jeg er stadig bange for at der er noget alvorligt galt med ham, om han kan overhovedet kan producere hans mad om til afføring osv. Min mor skal lige snakke med min far først, for at se hvad vi skal gøre med ham. Min søster tror ikke på at han er syg, og det værste er at hun vil gerne købe en ny kat. Hvilket jeg både bliver skræmt og glad over. For hvad vil Dragon sige til det?
Tak igen for indlæggene. Håber i kan hjælpe mig en smule mere (:
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Min kat kaster op hele tiden ):