2.872 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min kat kaster op hele tiden ): Min kat kaster op hele tiden ):

Hej Kattegalleri (:

Dragon på 6 år, er for noget tid siden begyndt at kaste rigtig meget op. Vi havde ham til dyrlægen for ikke så lang tid siden fordi han var rigtig tynd og undervægtig og knurrede/hvæsede af os, men dyrlægen sagde bare at han led af stress. Nu er han endnu mere tynd og kaster op hele tiden. Min mor synes vi skal tage ham til dyrlægen, men min far tror bare at han har en følsom mave. Hvad tror i det kunne være?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat kaster op hele tiden ):
  • #1   11. jan 2010 Det er træls med jeres lille mis - min mor har en kat som også kastede alt op, indtil dyrlægen gav ham noget specielt mad til maven - royal canin intestinal...
    Så når han får det, kaster han ikke op ...

Jeg synes i skal ta ham til dyrlægen og snakke om et foderskift...

• #4   11. jan 2010 Jeg ville runde dyrlægen igen, og hjemme finde årsagen til hans stress, man får ikke stress af ingenting smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #5   11. jan 2010 Hej > Pigen <

Måske var en en god ide at prøve en anden dyrlæge, det er altid rart at høre 2 dyrlæger, da nogle ikke ser det den anden måske ser. smiley Jeg er ihvertfald glad for jeg engang gik til en anden dyrlæge og som der fandt grunden til problemet. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #6   11. jan 2010 Den første dyrlæge ville operere problemet væk og den anden dyrlæge jeg så gik til, gav min kat piller til problemet og det hjalp. smiley
    Så jo nogle gange er det rigtig godt at få en anden dyrlæge til at se på problemet, ligemeget hvad det er. smiley

• #7   11. jan 2010 Tak til alle jeres indlæg! Dejlig støtte fra dejlige mennesker! (:

Hej (:

Da han var til dyrlægen for ikke længe siden, fik vi ham tjekket fysisk om han havde ondt nogle steder, fordi at han var stresset over en anden kat min søster har boende hos os. I den periode var han også ekstremt tynd, for han blev stresset af den anden kat, hvilket resulterede i de nævnte ting. Dyrlægen sagde vi skulle prøve Feliway, og det gjorde vi så. Det virkede i et stykke tid, men nu er det hele begyndt igen, bare mere alvorligt. Han hvæser ikke af os mere, eller knurrer, men jeg er stadig bange for at der er noget alvorligt galt med ham, om han kan overhovedet kan producere hans mad om til afføring osv. Min mor skal lige snakke med min far først, for at se hvad vi skal gøre med ham. Min søster tror ikke på at han er syg, og det værste er at hun vil gerne købe en ny kat. Hvilket jeg både bliver skræmt og glad over. For hvad vil Dragon sige til det?

Tak igen for indlæggene. Håber i kan hjælpe mig en smule mere (:

• #8   11. jan 2010 Han skal ikke stresses mere af endnu en ny kat. Jeg ville få taget nogle blodprøver hos dyrlægen. Er han kastereret, vacc får ormekur osv

Kommentér på:
Min kat kaster op hele tiden ):

Annonce