{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.682 visninger | Oprettet:

P-piller vs sterilisation {{forumTopicSubject}}

Heej alle , har meget brug for et godt råd . Jeg vil gerne have min kat steriliseret , men lige pludselig har min kæreste hørt at det kan slå katten ihjel fordi dens stofskifte skifter og den derfor vil tage for meget på :s , så nu vil min kæreste ha den på p-piller , men problemet er bare at jeg har læst mig frem til at de er kraftfremkaldende , og kan have alvorlige bivirkniner . Derudover mener min kæreste ikke at det kan svare sig til prisen at få hendes steriliseret, kan det passe ? Hvor mange piller skal en kat have og hvad koster de ?

MVH. Julie og Asti smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-piller vs sterilisation
  • #1   16. jan 2010 Ja jeg mente nok der var noget med de p-piller . Er bare så gal på ham . Min kæreste mener at det er for dyrt at få hende neutraliseret , men det render jo alligevel op i det samme med p-piller . Han er bare ligeglad med hva der sker i fremtiden , men jeg vil hellere ofre penge på en neutralisering end at vide at der er en risiko .

• #2   16. jan 2010 Ulla - Forklaring !! Gi mig nogle begrundelser så jeg kan få ham ned med Nakken ! Min kat betyder alt for mig , og vil simpelthen ikk kunne leve med mig selv , hvis den fik ondt a de piller altid !

• #6   16. jan 2010 Jeg har en kat som får p-piller pga avl men hun blir simpelthen så hidsig af dem. da hun skulle ha killinger tog vi pillerne væk og hun blev lige pludselig så blid og kælen da hun så skulle begynde på dem igen forandrede hendes sind sig igen, så jeg har nu besluttet at hun ikke skal ha flere killingereller p-piller. jeg har godt nok en mere på piller som ikke reagerer på dem men hun vil også blive strereliseret til foråret..

• #7   16. jan 2010 Ulla - Ja og nej , det er sådan set vores kat smiley Det er det er noget møg .

• #8   16. jan 2010 Men hva er ca. prisen for p-piller og skal de have dem hver dag eller en gang i ugen ?

• #9   16. jan 2010 en dyrlæge udleverer normalt ikke p-piller uden at have undersøgt katten,tag kæresten med derind og få en snak med dyrlægen om hvad der er bedst for katten idet langeløb.. Kan være at han bedre forstår når det er en dyrlæge der fortæller om for og imod p-pillerne..

• #10   16. jan 2010 Ulla og anita : Ja det kan være det kan hjælpe .
    Men problemet er at han har snakket med en dyrlæge som hans far kender . Men han har åbenbart ikk lige fået fortalt om alle bivirkninger :s Så nu tror han jo ikk på det .

• #12   16. jan 2010 det din kæreste har hørt at katten lige frem kan dø af at blive neutraliseret, er da den største omgang l**t jeg længe har hørt. hi hi hi.
    ja katten kan dø men ikke af det simple indgreb, så skal dyrlægen godt nok kveje sig...

p-piller bruges kun til dem der ønsker killinger senere.

prisen på en neutralisering svinger meget fra dyrlæge til dyrlæge så find den dyrlæge i stoler mest på og hør om prisen.

p-pille prisen kan også svinge fra dyrlæge til dyrlæge, nogle opkræver også resept gebyr andre gør det ikke, men med piller skal i huske at få købt dem hjem og givet hver gang det er tid. neutralisering er et engangs beløb og katten er frisk efter et par dage og så er den skid slået, ikke mere løbetid, ikke frygten for at hun plydselig går i løb og skal ha killinger, ikke noget at skulle huske...

hvis man elsker og bekymre sig om sin kan lader man den neutralisere (efter min mening) og det gør i begge to kan jeg læse.

• #13   16. jan 2010 Ja ja, de kærester tror sgu de er så kloge..

Lyt til de svar du allerede har fået herinde, for det er helt sikkert det rigtige at få katten neutraliseret. Den bedste løsning både for katten og for jer selv. Du kan jo evt. vise din kæreste denne tråd?

• #14   16. jan 2010 Alle smiley Efter et ordentligt skænderi - er vi kommet til den konklusion at jeg mandag ringer og bestiller tid til en neutralisering ! YES ! smiley

• #15   16. jan 2010 Julie H
    God beslutning smiley

• #16   16. jan 2010 Camilla : Ja , han er stadig i mod det , men jeg VED at jeg i denne situation har ret i at det er det bedste vi kan gøre for hende og for os smiley

• #17   16. jan 2010 Godt gået julie smiley

Min hunkat fik p piller og hun blev pludselig sløj, tog hende til dyrlægen som opererede hende et kvarter efter vi kom ind af døren på en helligdag, Jeg fik billeder af livmoderen, den var kæmpestor af betændelse og var ved at springe, så hun var døden nær. Så jeg har ikke hygge katte der ikke er neutraliseret mere. Nå jo fik en regning på 3300 kr Av den sved, men hellere missen har det godt.......

• #18   16. jan 2010 Få hende neutraliseret! Det er helt klart det bedste for hende... smiley

• #19   16. jan 2010 Hej Julie.

Godt det blev neutralision... hvorfor tror mænd dog altid, at de ved bedst??

Katte kan godt tage på efter neutralisering... nogen bliver måske mere sløve/rolige... (og mere kælne)... derfor findes der også specialfoder til neutraliserede katte... og bliver katten tykkere, jamen så falder den altså ikke bare død om... man ligger da mærke til sådan noget, og nedsætter mængden af foder smiley

• #20   17. jan 2010 Nej Ulla , Lige præcis ! Det kan det ikk , og det må bestemt heller ikk gøres op i penge !! Tror problemet var at han ikk rigtig synes han har råd , men trods jeg lever på en elevløn skal jeg nok få råd !
    Julie: Jeg ved ikk hvor meget jeg tror hun vil tage på , for hun spiser i forvejen ikke ret meget i forhold til mængden af motion smiley Hun er en inde kat , så selvfølgelig vil hun tage lidt på , men altså , den tager vi der fra , hun tager heller ingen skade a og tage lidt på nu smiley

Kommentér på:
P-piller vs sterilisation

Annonce