Felifriend? Katten bliver helt vild... Felifriend? Katten bliver helt vild...
Er der nogen herinde som har prøvet at bruge felifriend?? Jeg har gang i både feliway og felifriend i forsøget på at sammenføre mine katte, men synes reaktionen fra den ene kat er voldsom.
Når jeg har sprøjtet mine hænder med Felifriend og derefter vil kæle med hende så bliver hun helt vild. hun bider i mine hænder, og krummer sig helt sammen rundt om mine hænder og holder fast. Så det er næsten helt umulig for mig at ae hende. Altså hun er virkelig vild med det. Men altså jeg synes jo ikke at den ønksede effekt skulle være at hun bider og holder mig.
Er der nogen herinde som har prøvet det, og hvordan har jeres katte reageret?
mvh Pia
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 189
Har selv fået en ny kat i hjemmet, og bølgerne går HØJT!
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
ja, jeg er heller ikke i tvivl om at hun er vild med det. men jeg forstår bare ikke hvorfor hun bider mig. Det var sådan lidt det...
Trine: felifriend kan bruges til at føre katte sammen, det er en psray som du kan spøjte på dine hænder og så bagefter nusse dine katte med så de får duften. Så skulle de bedre kunne acceptere hinanden.
Der findes også Feliway til stikkontakten. Den virker bare ikke nok i mit tilfælde.
mvh Pia
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 281
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 189
Og med hensyn til at blive hotte af mandens armduft, så tror jeg ikke den gælder herhjemme, haha
Felifriend? Katten bliver helt vild...