{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.676 visninger | Oprettet:

Sandra j
Sandra j
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 20

Fornærmet kat {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige flyttet fra Rækkehus til lejlighed sammen med min kat og to hunde. Hundene ser ud til at nyde det, men katten... ja den er sgu blevet lidt sær.

Før var hun udekat og nu er hun begyndt at virke bitter på mig. Hun river når jeg vil bære hende (altså sådan i tøjet, fordi hun ikke gider bæres) og vil ikke rigtig kæle. Men den lille hund leger hun stadig med, så det er åbenbart kun mig som den er gal med og alle andre mennesker. Før var hun den mest kælne kat.

Mit spørgsmål er så om i tror det går over?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fornærmet kat
  • #2   18. jan 2010 du kan måske gi hende snor på og gå en daglig tur med hende sammen med hunden. så får hun stadigvæk frisk luft og bliver aktiveret en smugle.

det er langt fra alle ude/inde katte der ville finde sig i at blive til inde katte, men det kan lade sig gøre.

min kat (som er en hittekat og som boede udenfor da jeg fik) er nu en inde kat, vi gik mange ture til en start men efter det begyndte at blive tidligt mørkt gik vi ikke lige så tit og har holdt en pause på ca 2 måneder pga optakt til sygdom, nu hvor jeg går sygmeldt er vi begyndt igen at gå lidt, men missen syntes det er for koldt...

• #3   18. jan 2010 Som de andre skriver, så er hun fustreret over ikke at komme ud, er det meningen hun kun skal være inde eller er det bare en periode til hun kender stedet ?

Kommentér på:
Fornærmet kat

Annonce