{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Christina B
Christina B
Tilmeldt:
26. nov 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 28

Hvad er der galt med hende? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har en hunkilling på 5 måneder, og jeg har virkelig brug for hjælp til hendes adfærd. Hun er indekat og alenekat, men jeg er ret meget hjemme sammen med hende, så hun er ikke ret meget alene.

Hun var i starten kælen og lagde sig hele tiden på vores skød og sov osv, nu er det utrolig sjældent hun kommer og ligger på os.

Hun er desuden meget aggressiv. Jeg kan sidde helt stille og se fjernsyn, og så kan hun angribe min arm eller skulder, hvilket hun bliver ved med indtil jeg rejser mig og går. Hun angriber mig mange gange i løbet af en dag, og jeg tror ikke altid det er leg. Hun kan ligge sine øre halvt ned, og så springe op på mig. Så kan jeg fjerne hende, og hun springer op på mig igen. Hvis jeg prøver at lede hendes opmærksomhed over på et legetøj, går hun stadig efter min hånd.
Vi går meget op i, at man ikke må lege med hende med hænder og fødder, så det er ikke derfor.

Hun har haft øremider, og har indtil videre fået to behandlinger med Frontline. Jeg kan dog se at der stadig er noget med hendes ører, de er helt varme og lyserøde indeni. Kan dette have noget at gøre med hendes adfærd?

Hun bider utrolig hårdt og har ALTID kløerne fremme, så det er ikke altid lige rart. Jeg håber virkelig i kan komme med nogle råd, og måske forklare hvad der er galt.

Mvh.
Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt med hende?
Kommentér på:
Hvad er der galt med hende?

Annonce