{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Godmorgen :o) - hjælp til udstilling {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har LÆNGE ønsket mig en kat med stamtavle så jeg kunne komme på udstilling.
- Men besluttede at vente til vi kom godt ind i det nye år. Men, i mandags sad han der bare, den smukkeste killing, lige de farver jeg er så vild med, den mest skønne lille kælepot, han skulle bare med mig hjem smiley Og nu har jeg altså købt ham.
Men mit spørgsmål er så, hvordan kommer jeg i gang med at udstille? Er der specielle ting man skal vide osv. ? Noget man skal invistere i ? - Ja, har altså aldrig prøvet det før, så i må bære over med mig :o)

Og kig så lige forbi min smukke nye dreng :o)
God dag , knus Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen :o) - hjælp til udstilling
  • #1   22. jan 2010 Allierer dig med en MCO opdrætter som selv udstiller. Du kunne evt. komme og besøge en udstilling og se hvordan det foregår. Få snakket med nogle opdrætter, er sikker på der nok skal være nogen som vil hjælpe.
    I bund og grund skal du have låne/anskaffet dig nogle ting til udstilling.
    Burgardiner
    mad/vand skåle
    evt. seng til missen kan ligge i
    kamme/børster
    soigneringsprodukter

    inden skal du så lærer og vaske en kat her kunne du tage fat i Ann Dorit fra MysteryCoons www.mysterycoon.dk

    Meld dig ind i en hovedklub der er 4 og vælge imellem, læs dig frem til hvilken klub som er bedst for dig Jyrak, Darak, Racekatten og Katteklubben.

    Næste udstilling i Jylland er i Grenå d. 10-11/ 4 2010


  • #2   22. jan 2010 Du kan også udstille din nye kat i TICA-regi. Næste udstilling er 13-14/3 i Middelfart, og der er meget mere information her:

    (link fjernet)


  • #3   22. jan 2010 Tak for svar :o)

Kommentér på:
Godmorgen :o) - hjælp til udstilling

Annonce