knivblad størrelsen på trimmer til kat knivblad størrelsen på trimmer til kat
Jeg har 4 main coons og de er så småt begynst at få lidt filter jo de mest dumme steder. Jeg prøver at rede eller forsigtig klippe dem væk, men de vender hurtig tilbage og det er ingen fornøjelse for kattene heller. Klart det det jo nok river i deres arme pels.
Så nu vil jeg invistere i en ordentlig trimmer som lige kan tage de små knuder .
Jeg har kigget på et par mærker, bla Andis og så moser. med 45 wat og støjsvag.
Men så er det at jeg jo så er i tvivl om blad kniv bladstørrelse. Hvilken en man skal vælge når det er til fjernelse af knuder der jo oftest sidder under armhuler og på inderlår og mavsen.
Måske nogen her der lige ved det, hvis det har det store at sige.
MVH
Mille
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 48
Jeg har nøjagtig det samme problem med min smokey.
Desværre var hun slet ikke vant til pelspleje da jeg fik hende, så vi er på kattesalon hver 6 måned.
Havde overvejet selv at købe en trimmer, men har opgivet tanken.
Sidste forår flygtede hun hver gang jeg kom i nærheden af hende, for der kommer hende den slemme, som hiver mig i pelsen hele tiden.
Det var en positiv oplevelse at se hende blive trimmet, og hun forsvarede sig blot et par gange. Men jeg har altså ikke selv modet til at gå i gang med opgaven, for er sikker på at jeg ikke når så langt.
Men læser alligevel med her. Måske kommer der tips jeg kan bruge....
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
apr 2007
Jeg har hørt den moser skulle være ret lydløs. og jeg vil jo så heller ikke vente med at trimme til de er fyldt med filter knuder, jeg vil lige bruge den når jeg ser en der ikke lige kan redes ud.
Men det var mere hvilket blad jeg skulle bruge til feks moser trimmeren.
Jeg har sådan en opsprætter, men det er jo ikke bare et spræt. Jeg skal jo flere gange for at få knuden væk. Vil mene det er hurtigere og mere smertefrit med den noget dyre løsning en trimmer. jeg burger zooplus og der har de nemlig sådan en.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 85
Kom i tanke på at du spurgte mig ang den som dyrlægen har, de fleste jeg har besøgt har en oester.. kan fåes ledningsfri som du gerne ville ha
kram og miau
den "gamle" madmor...
apr 2007
så kan de da få et par bare pletter istedet. :oD
ja ville helst en uden ledning, men tror det er den moser måske der har 3 meter ledning, eller måske det var den andi model. Det er jo ikke dårligt. Så ville jeg jo kunne komme til lige at hapse en filter knude mens de alligevel lå og slappede af. De gider jo ikke rigtig stå stille når de hellere vil lege, de lømler :o)
knivblad størrelsen på trimmer til kat