{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Hvorfor ejere til syge Bengals søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har lovet vedkommende der er email til at poste dette indlæg da hun ikke selv er medlem af KatteGalleri.

Dette er hendes forklaring:

Ok der har været meget debat om hvad der sker og hvem der gør hvad i den store sag om katte der er blevet mishandlet.

Så uden at komme formeget ind på hvad vi præcist arbejder på så vil jeg godt løfte sløret for hvad vi pt arbejder på.

1.) En form for økonomisk erstatning til køber af syge katte (dette ikke fra opdrætter, men fra anden side)

2.) Få stoppet de dyrelæger som vildledende har underskrevet sundhedsbøger uden kommentarer, trods kattene synligt havde sygdomme. Samt gjort dette i mange tilfælde hvilket bør have tændt alarmklokkerne. Ifølge dansk lovgivning har en dyrelæge der har kendskab til mishandling pligt til at anmelde dette.

3.) Sørge for at den omtalte opdrætter ikke i fremtiden kommer til at føre forretning. Det ved at lave en offentlig gæld som skal tilbage betales før denne kan lave forretning igen.

4.) Få lavet dyreværnslove om så dette ikke kan ske igen (med dette at det viste sig at de første reporter om senere beviste forhold stammer fra 2006, måske endda før). Få skabt en mere præcis debat eventuelt ved at kontakte aviser eller andre medier.

5.) Hjælpe hinanden med råd som kan hjælpe os med at leve med de syge katte, der forevigt vil være syge.

6.) Hjælpe hinanden med at bearbejde tanken om at man er blevet snydt

Grunden til jeg ikke vil komme ind på alt formeget er at nogle af disse ting naturligvis er jura og skal checks i bund før jeg vil komme mere ind på det.
Lige nu har vi kontakt til en masse mennesker, offentlige instanser mm.
Dette gør vi på bedste måde uden at komme på tværs af Louises (HotSpot) arbejde.

Jeg skal nok informere skulle vi finde løsninger på nogle af disse leads, men jeg vil helst ikke svarer på konkrete ting lige nu.

PT er vi en del som snakker samme, og en mange der via emails har tilkendegivet deres køb, som jeg håber alle vil være med til at få nogle af disse ting belyst og klaret.

Igen opfordre jeg alle som har købt en kat af denne opdrætter til at skrive mig en mail:
juhler.k@gmail.com

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvorfor ejere til syge Bengals søges

Annonce