Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! lopper!
  • #1   26. jan 2010 det er en god ide og bruge capstar tabletter når du får lopper de slår alle levende lopper ihjel . de fås på apoteket dyrlæger mm ,.
    derefter skal du bruge feks advantage pipetter som forebyggende og husk at pga loppernes cyklus er det en god ide at fortsætte med pipetterne i op til 5 måneder .
    og så ellers vask alt det du kan af tæpper dyner mm .. og derefter grundig meget grundig støvsugning .

håber det kan hjælpe dig

• #2   26. jan 2010 har brugt de der loppe pipetter (staves?)
    som han har været igennem 3 gang.. så har jeg prøvet og vaske ham i det der loppe noget.. uden held alt købt hos dyrlægen ..

har skifte senge tøj vaske tæpper osv. uden det hjælp

men vil gå ned og få købt nogen capstar tabletter og se om det vil hjælpe på det..

• #3   26. jan 2010 Efter jeg havde brugt Pipetter og Caspar, gjorde jeg meget rent og vaskede tæpper osv. Sprøjtede så møbler, kurve osv med Trinol. Det gjorde jeg 1 gang om måneden i 5 måneder før jeg var helt fri. ( gav også loppe kuren 1 gang om måneden) Men trinol er lidt skrapt, der må ikke være dyr inde imens og 3 timer efter, samt du må ikke gøre det i nærheden af akvarier.

• #4   26. jan 2010 Hvilket mærke har du brugt? Frontline, advatage eller andet?

• #5   26. jan 2010 har lige fundet pakken har købt frontline combo vet da det var det dyrlægen sagde var bedst for en killing ..

• #6   26. jan 2010 Ja men det passer ikke, mange er imune overfor det. Tror dyrelægerne får procenter fra frontline smiley Atvantage er godt og det fåes til katte over og under 4 kg.

• #7   26. jan 2010 min kat vejer næsten lige 2 kg .. skal jeg så købe en til under 4 kg og så give en halv eller hvordan ? .. er lidt bange for og få givet min kat noget den ikke kan tåle :b ..

• #8   26. jan 2010 Hvis du køber den til under 4 kg skal du ikke dele pipetten op den tager ikke skade af hele dosisen.

• #9   27. jan 2010 Der er kommet noget nyt der hedder Advocate , det er rigtigt godt! :o)

• #10   27. jan 2010 advocate og strong holdt det er stærke sager, det tager lopper,lus, orm øremider ovs. så prøv det plus du skal behandle dit hjerm, som tager lopper,æg og laver held og lykke smiley

• #11   27. jan 2010 Der er rigtig mange katte der er imune overfor frontline, så prøv advatage istedet for smiley Følg kuren bag på pakken for optimal funktion

• #12   27. jan 2010 advocate er bare godt
    jeg havde et virkelig loppe problem det var helt vildt vi gjorde alt hva vi ku men intet virkede så fik vi advocate og nu er der ingen lopper vi ku bare se de raslede af kattene det var helt vildt
    og vi er nu loppefri

• #13   28. jan 2010 frontline hjalp ikke på vores katte men det gør advantage. En gang det var rigtig slemt fik vi en skadedyrsbekæmper ud og sprøjte hele huset pris 2000 kr men vi så ikke en loppe siden.

Kommentér på:
Hjælp! lopper!

Annonce