{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.497 visninger | Oprettet:

Kattetis i min seng. {{forumTopicSubject}}

jeg har en hunkat på ca. 7 måneder, som er renlig og for nyelig neutraliseret. Men hun bliver ved med at tisse i min seng. hver gang jeg får skiftet sengetøjet er hun klar med lidt tis. jeg troede det ville ændre sig ved neytralisering, men nej. ingen ændringer der.
Det er meget chikanerende og ender med at hun bliver lukket ude fra soveværelset, hvilket jeg synes er synd.
Er der nogen der ved hvorfor hun gør det og hvad jeg kan gøre ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattetis i min seng.
  • #2   27. jan 2010 husker du at vaske dynen af med fx ROdalon? ellers kan hun stadig lugte hendes tis og så makere stedet igen


  • #3   27. jan 2010 Enig med Ulla P.... Prøv det eller hvis du har et tæppe hun ligger på eller et vattæppe, og ligge over, så kan hun lugte dig og sig selv...

  • #4   27. jan 2010 Det kan også være at hun føler sig utryg og derfor markere for at vise at det er hendes sted. Men når det er sagt så vil jeg da få undersøgt om der evt er noget galt med urinvejene før jeg udelukker hende fra soveværelset. Det vil da være synd at straffe hende hvis hun er syg.

  • #5   28. jan 2010 Jeg har haft det samme problem, min skønne lille kat tissede og lavede stort i min seng... også mens jeg lå i den :-(.
    Jeg gjorde det at jeg vaskede alt godt og grundigt, lukkede døren til soveværelset i en periode på omkring 3 uger så hun ingen adgang havde... Og så sprøjtede jeg med feliway både på sengen, under sengen... ja overalt i soveværelset, med tiden sprøjtede jeg mindre og mindre, til sidst slet ikke... Og 7-9-13 siden da har hun ingen "uheld" haft.


  • #6   28. jan 2010 hmm. synes hun har gjort det siden jeg fik hende, så det kan da næsten ikke være en urinvejsinfektion. men det er da værd at tjekke. burde nok prøve at vaske det med det I foreslår. håber sådan det hjælper, for synes jo det er hyggeligt når hun ligger og sover sammen med mig. det med tæppet tror jeg ikke virker, for hun gør det også når jeg ligger i den:S

Kommentér på:
Kattetis i min seng.

Annonce