{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

RC/hills nutered = hårbolde? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg har to langhårskatte - de blev begge kastreret/neutraliseret i starten af december og i den anledning fik jeg foder prøver med fra RC og Hills.. De sidste 3ugers tid har de så levet af disse foderprøver, men er samtidig begyndt at kaste hårbolde op!

Har nogen herinde oplevet samme "problem"? Hvem af de to der leverer varen ved jeg ikke, da det aldrig er sket mens vi har været hjemme, men træls er det bestemt Har ikke haft problemet en eneste gang før vi begyndte på prøverne - da fik de RC Kitten 36!

Var i går hos dyrlægen for at købe mere foder - beslutningen var faldet på RC Young Neutered Male og ville samtidig have RC Intense Hairball.. Dette forhandlede de dog ikk og det var heller ikke nødvendigt da ovenstående foder indholdt noget mod hårbolde!

Forklarede min oplevelse, men det var ikke noget hun kunne give en forklaring på.. Kan I herinde og evt forslag til løsning..

Mvh Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC/hills nutered = hårbolde?
  • #1   30. jan 2010 Det er kun godt at hårbollerne kommer op, så hårene ikke risikerer at lave ballade i tarmene.
    Udover at børste ekstra, kan du give dem kattegræs eller (hvis det er til at opdrive :S) stuebambus.



  • #2   30. jan 2010 Ulla **det er ved at være forår**

    HVOR?!


  • #3   30. jan 2010 Næ du ;), her i Højbjerg er der hverken forår eller fældning ... sidstnævnte kan dog hurtigt komme. Men det tager jeg gerne med, bare der snart ville komme nogle PLUSgrader.

  • #4   30. jan 2010 Næ, det pipperi du kan høre, er sikkert de stakkels fugles dødsrallen - de er ved at dø af sult og kulde.

    Undskyld OT i tråden, Sanne.


Kommentér på:
RC/hills nutered = hårbolde?

Annonce