Kærlighedsbid {{forumTopicSubject}}
Tja, har hoppet lidt rundt og kigget på de forskellige emner omkring katte der bider, men det beskriver ikke helt mit problem..
Min hankat er helt vild med at bide i min næse, min kind eller tindingen, når man kæler med ham. Han skal helst sidde helt oppe i hovedet på mig og nusse og så bider han forsigtigt i en af ovenstående. Så det er ikke i vild leg, han sidder bare helt stille samtidig med at han spinder og bider forsigtigt.
er klar over at hankatte bider hunnerne i nakken ved parring, men må indrømme at det efterhånden er lidt små trælst. Hænderne holder han sig stort set fra og tæerne er han heller ikke specielt interesseret i, nej det er mit ansigt. Og ja sidder som regel stille, så det er ikke som med hænderne at man skal stoppe med at bevæge dem.
Så spørgsmålet er, hvordan får jeg ham til at stoppe med det?
Har forsøgt med piv/av-lyde, sige nej og så sætte ham ned på gulvet (hvilket resultere i en meget fornærmet kat ;0)), og også forsøgt simpelthen at ignorere ham.. Forsøgt at lege med legetøj i stedet.
Og har læst det med aggression fra netdyredoktoren, men det virker ikke!!!
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 43
Er nu personligt også glad for at han ikke bider til, for så ved jeg da ikke hvad jeg ville ligne efterhånden ;0)
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 171
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 117
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 117
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 43
Ja, her kan jeg heller ikke forlade rummet uden at bamsen skal med, om det så er på badeværelset for at gå i bad eller andre steder, og det om han sover nok så tungt ;0)
Tja, det kan være der er lidt MC i ham, hvem ved eftersom det er en hittekilling, men langhåret og en smule krave har han da efterhånden. Men pyt med hvad han er, han er bare dejlig ;0)
Kærlighedsbid