{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

Kærlighedsbid {{forumTopicSubject}}

Tja, har hoppet lidt rundt og kigget på de forskellige emner omkring katte der bider, men det beskriver ikke helt mit problem..

Min hankat er helt vild med at bide i min næse, min kind eller tindingen, når man kæler med ham. Han skal helst sidde helt oppe i hovedet på mig og nusse og så bider han forsigtigt i en af ovenstående. Så det er ikke i vild leg, han sidder bare helt stille samtidig med at han spinder og bider forsigtigt.
er klar over at hankatte bider hunnerne i nakken ved parring, men må indrømme at det efterhånden er lidt små trælst. Hænderne holder han sig stort set fra og tæerne er han heller ikke specielt interesseret i, nej det er mit ansigt. Og ja sidder som regel stille, så det er ikke som med hænderne at man skal stoppe med at bevæge dem.

Så spørgsmålet er, hvordan får jeg ham til at stoppe med det?

Har forsøgt med piv/av-lyde, sige nej og så sætte ham ned på gulvet (hvilket resultere i en meget fornærmet kat ;0)), og også forsøgt simpelthen at ignorere ham.. Forsøgt at lege med legetøj i stedet.

Og har læst det med aggression fra netdyredoktoren, men det virker ikke!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kærlighedsbid
  • #1   8. feb 2010 hihi - tak for rådet..

Er nu personligt også glad for at han ikke bider til, for så ved jeg da ikke hvad jeg ville ligne efterhånden ;0)

• #2   8. feb 2010 jeg har så en hun kat med de samme vaner smiley hun er en rigtig speciel en- i forhold til mine andre 2 mco bamser- hende her blir fornærmet når hun ikke er med i soveværelset, og på badeværelset, hvor hun dog også helst vil ha et lille stykke toilet papir at spise ( hvilket hun ikke får selvfølgelig.) men når hun så kommer og vil nusse napper/bider forsigtigt mens hun spinder- tror bare nogle mco bamser blir lidt for "kåde" napper lidt ekstra i en

• #3   8. feb 2010 Hehe har samme problem, har stadig 4 katte tilbage fra mit første Maine Coon kuld, og de gør det alle sammen, ved ikke hvor de har det fra for mormis gør det slet ikke, så måske det er fra faren, men ja det kan godt være noget så irriterende og kan gøre lidt ondt, men kan ikke få dem til at lade vær :-S øv øv hehe

• #4   9. feb 2010 Har selv en hankat på 8 mrd som gør det samme.. han vasker mig i hele hovedet.. han holder mit ansigt med sine poter og så vasker hen ellers.. han er helt salig.. og så ligepludselig haps så napper han mig i hagen.. jeg kan ikke lade vær med at syns det er lidt sødt smiley

• #5   9. feb 2010 Det er jo også det smiley og det er så hyggeligt han hopper op på maven af mig og vasker mig.. han er helt salig.. han ligger ørene helt ned og lukker øjnene.. og han holder mig med poterne smiley

• #6   9. feb 2010 Det er nu også meget sødt ;0)

Ja, her kan jeg heller ikke forlade rummet uden at bamsen skal med, om det så er på badeværelset for at gå i bad eller andre steder, og det om han sover nok så tungt ;0)

Tja, det kan være der er lidt MC i ham, hvem ved eftersom det er en hittekilling, men langhåret og en smule krave har han da efterhånden. Men pyt med hvad han er, han er bare dejlig ;0)

Kommentér på:
Kærlighedsbid

Annonce