{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snavs/møg i pels???
  • #1   8. feb 2010 jamen det er sort og somom de er nogle små "lange" noget det er bitte små men alligevel aflange sort noget dte er svært at forklare men er næsten fyldt med det under munden

• #2   8. feb 2010 Det lyder som akme, eller hvordan det nu staves

Det kan du fjerne med lidt kuldioxiden på en vat-rundel,og så knide området med det..

• #3   8. feb 2010 Kære Maria............det kan ofte være lidt madrester som sætter sig i huden og kan renses af med en våd tot vat............jeg har samme problem den ene af mine er meget udsat for små sorte hudorme i huden som jeg trykker ud...........jeg skal have ham tjekket inde længe for det er ikke normalt at dyr har knopper på den måde.........det kan også være en slags betændelse eller allergi din kat har............nogle mener at acne kommer af plastic skåle som de spiser af eller foderet men mine spiser af stål..........prøv at rens området først og se om det er skidt i første omgang men pøj pøj............kh. Løverne

• #4   8. feb 2010 nååh okey super tak for hjælpen ellers må jeg ringe til dyrelægen imorgen

• #5   8. feb 2010 Hej Hanne............har du nogen ide om hvad acne kommer af............jeg bruger også klorhexidin men det fjerner ikke de sorte hudorme men renser selvfølgelig porene...........kh. Pia

Kommentér på:
snavs/møg i pels???

Annonce