{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Tørfoder {{forumTopicSubject}}

Godaften KG smiley
Jeg vil høre jer hvor meget i ca. giver for tørfoder ?
Altså for at høre prisforskellen på f.eks. Royal Canin og Hills ?

Er der stor forskel i prisen og hvad synes i er bedst ?
Jeg skal bruge tørfoder til min steriliserede kat (jeg VED hun tager på hvis ikk hun får noget ordenligt foder !!)

Kunne nemt gå ind og søge på nettet , men det er nu så hyggeligt at have et emne oppe - og vil jo egentlig gerne høre jeres mening om hva i synes er bedst !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørfoder
  • #1   9. feb 2010 Hej Julie... jeg ved ikke om du kender denne hjemmeside www.zooplus.com men der bestiller vi altid. Det er en del penge at spare og dte bliver leveret til døren. Om det er Royal Canin, Hill's eller Eukenuba tror jeg ikke gør den store forskel når man tænker på kvalilteten, vælg det din kat bedst kan lide... smiley

  • #2   9. feb 2010 mener jeg plejer at give 545kr. for en 10kg's sæk Royal Canin de er dog ofte på tilbud hvor man spare 100kr. (I bonnie dyrecenter i Herning).

  • #4   9. feb 2010 Anita
    Den variant du nævner koster 63 Euro for 10 kg + forsendelsen på 4 Euro. Så det er 67 Euro, hvilket er lige knap 500 kr. Hvordan du kommer frem til en besparelse på 250 kr vil jeg da gerne vide, for ellers skal du godt nok købe mange sække smiley


  • #5   9. feb 2010 Anita. Køber du igennem zooplus? Er det sikkert? jeg kunne godt tænke mig at sparer pengene men jeg vil ikke sparer på kvaliteten på fodret til mine miain coon katte.
    Køber rc main coon og kitten 36 men det ville da være lækkert at sparer penge på fodret.
    Hilsen Lina


  • #6   9. feb 2010 zooplus er ganske sikkert. Det er et stort firma med filialer i flere lande.
    Jeg bestiller oftest fra England ( http://www.zooplus.co.uk/shop/cats ), da pundet står ret lavt. Jeg tjekker lige ved http://www.zooplus.de/ før jeg godkender for de kører ikke med samme tilbud smiley

    Jeg køber Orijen som er foder i absolut topklasse. Det er uden korn (som katte ikke kan bruge til andet end at aflevere i bakken igen) og med rigtigt frisk kød.
    Acana er et foder helt på højde med Orijen og kan absolut også anbefales.


  • #7   11. feb 2010 Jeg kan også anbefale zooplus, men ville nøjes med at kigge på deres tyske og engelske side. Alle varer sendes fra deres lager i Tyskland, men jeg er ikke helt sikker på, hvordan det håndteres, hvis det er registreret som handlet udenfor EU i forhold til regler om indførelse af mad m.m. Både den tyske og engelske sider har de fleste varianter af foder (både vådt og tørt), men der kan være individueller forskelle i priser, tilbud m.m.

Kommentér på:
Tørfoder

Annonce