{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Til jer med inde kat i hus.. {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg skal til og købe hus men her tænker jeg lidt på at bailey er jo inde kat og hvis der er plads til og bygge en løbegå til ham vil vi gøre det..

men her er mit spørgsmål så hvordan sikkere man sig så godt som muilig at han ikke løbe ud?? ville være så bange for at han pludeselig ville smudte ud..

hvordan gør i med inde katte som bor i hus og ikke kommer ud??

håber i kan forstår hvad jeg mener :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer med inde kat i hus..
  • #1   12. feb 2010 kan man ikke have en dør som lukker af mellem gang og resten af huset? Så kan man aftale at Bailey ikke må komme ud i gangen, og så har i ligesom den som sikkerhed., og lave den aftale at hoveddør og gangdør under ingen omstændigheder må være åbne på samme tid.

  • #2   12. feb 2010 hmm, vi kigger os bare for inden vi åbner døre, og skynder os ud og lukke dem igen. det sker da engang imellem at der er et lyn der flyver mellem ens ben, men så kalder vi bare så lokkende vi kan mens vi går stille og roligt over til katten, og fanger den lynhurtigt, og sætter den ind i huset igen, det er ikke noget stort problem hvis din kat kender dig og sit navn smiley

  • #3   12. feb 2010 Her er der adgang forbudt i gangen.. vinduer bliver kun åbnet på glem. og skal der luftes ud i et rum, bliver kattene lukket ude af det rum.. oven på er der net for vinduet

  • #4   12. feb 2010 Vi har hus og indekatte. Hoved-dørene kan vi 'sluse' os ud til, så det gør vi.
    Det er lidt besværlig en gang i mellem, men det lærer man at leve med.

    Når der er gæster er kattene (næsten) altid lukket inde, så de ikke løber ud, hvis der er en gæst der glemmer sluse-reglerne eller får åbnet et vindue.

    Held og lykke med det nye hus
    smiley
    Pia, Chili & Charley


  • #5   12. feb 2010 Jeg boede i et halvt hus da Rottweiler var killing, og der kiggede jeg bare efter hvor han var når jeg åbnede døren, og var hurtig med at sætte foden foran hvis han ville smutte smiley

  • #6   12. feb 2010 Indhegn hele haven smiley Lav i hvert fald indhegning i forbindelse med havedør, for det er da for røvsygt ikke at kunne have sin havedør til at stå åben om sommeren. Og katte er altså bare så glade for at komme ud.

    Jeg har desværre ingen forhave, så hoveddøren går direkte ud til Store Verden, som er forbudt område for mine katte. Hvis der står en kat parat indenfor døren, når jeg kommer hjem belæsset med tasker og bæreposer, så er det døren på klem og ind med én pose ad gangen, og til sidst mig selv. Eller hvis jeg kommer hjem med en megastor pakke eller noget, så stiller jeg den udenfor, går selv ind, lukker kattene ind i stuen eller ud i haven og tager derefter pakken ind.


  • Lis J
    Lis J Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
    #7   12. feb 2010 Vi har to indekatte, en brite og en Burmilla. Vi har sikkerhedshaspe på de vinduer, der skal kunne åbnes. Vores terresse er indhegnet (også taget). Det ser pænt ud, når man planter roser, clematis og lign. opad, så kan kattene hygge sig sammen med os og selvfølgelig tage de bedste stole, når vi lige forlader dem. Vi og vore gæster passer på, når vi går ud og ind af hoveddøren. Vi har dog et lille vindfang, som er lukket og er en ekstra sikkerhed. Vi har haft katte på den måde i 20 år.

  • #8   12. feb 2010 Jeg har et lille rækkehus hvor jeg har en overdækket terrasse.. den har jeg fået hegnet ind.. og i terrassedøren har jeg fået sat en kattelem i.. stor succes smiley

  • #10   12. feb 2010 mette H - den kan da godt fremlyses selvom den ikke er øremærket, det kræver bare finder tager et billede af katten og laver nogle sedler

    Eller hvis katten er chippet


  • #13   12. feb 2010 Vi har lavet løbegård og hegnet halvdelen af haven ind. Det er kun et problem når der kommer gæster for de tænker ikke altid lige på at de skal lukke døren med det samme, så det er sket en enkelt gang at en kzt er smuttet ud, men kunne kaldes til os igen. Så det er ellers ikke noget problem.

  • #14   12. feb 2010 okay ja derv er mange ting man kan gøre kan jeg se..

    jeg er jo vand til det med vinduerne da jeg jo bor i lejlighed
    men ja som i sier så bliver det jo en vane med tiden..

    og bailey er chippet så hvis uheldet sku være ude så er han det i hverfald..



Kommentér på:
Til jer med inde kat i hus..

Annonce