{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Hjælp til opdræt søges {{forumTopicSubject}}

jeg overvejer at blive reg opdrætter af hellig birma og jeg synes i den forbindelse at der er mange spørgsmål. jeg kunne godt tænke mig hvis der var en opdrætter der ville hjælpe mig igang ang. div regler og ellers bare gode råd. jeg bor i Aalborg så det kunne være fint hvis det var en her i Nordjylland.
Jeg håber der sidder en derude som har lyst til at hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til opdræt søges
  • #1   17. feb 2010 Hejsa
    Jeg kan ikke hjælpe dig direkte, men synes du skal melde dig ind i en af hovedklubberne og Hellig Birma special klub, som jeg er ret sikker på eksisterer.

Jeg ved hovedklubberne holder opdrætter seminarer og der er garanteret hjælp at få gennem en special klub.

Go' vind
    smiley
    Pia

• #2   17. feb 2010 Når du som ny opdrætter har fået stamnavn, kan du tilmelde dig mentorordningen. Så får du to opdrættere som mentorer, én med den race du vil opdrætte og én som bor i nærheden af dig.

• #3   17. feb 2010 Ud over hvad der allerede er nævnt, så køber du selvfølgelig din kat du vil avle på hos en seriøs opdrætter der er indstillet på at hjælpe dig

• #4   17. feb 2010 Jeg kan kun gentage de andre. Meld dig ind i en hovedklub, og specialklubben for hellig birma. Begge steder er der konsulenter tilknyttet til at hjælpe og rådgive. Det er SÅ vigtigt at komme rigtig igang, da et ustabilt fundament som regel tager laaang tid at udbedre.

• #6   17. feb 2010 Kære Heidi,

meld dig ind i en hovedklub, det meste oplagte hvis du bor i Jylland vil være Jyrak. Derefter har du mulighed for at blive tilknyttet Mentorordningen, hvor man får tilknyttet to mentorer, som gerne vil stå til rådighed for spørgsmål.

Derudover så sørg for at køb din første avlskat af en opdrætter, som er erfaren og selv har et godt netværk herhjemme, og som er indstillet på at hjælpe dig med spørgsmål, fødsel, farvebedømning etc.
    Lad være med at købe den første og bedste killing du bliver tilbudt, det der kan betale er at finde en rigtig god opdrætter, og få en god killing derfra, som kan blive et godt fundament for dit fremtidig opdræt.

Hled og lykke med det.

Sofie

• #7   17. feb 2010 Tusinde tak for de gode råd, så må jeg jo bare igang..:-)

Kommentér på:
Hjælp til opdræt søges

Annonce