654 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til opdræt søges {{forumTopicSubject}}
jeg overvejer at blive reg opdrætter af hellig birma og jeg synes i den forbindelse at der er mange spørgsmål. jeg kunne godt tænke mig hvis der var en opdrætter der ville hjælpe mig igang ang. div regler og ellers bare gode råd. jeg bor i Aalborg så det kunne være fint hvis det var en her i Nordjylland.
Jeg håber der sidder en derude som har lyst til at hjælpe
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Jeg kan ikke hjælpe dig direkte, men synes du skal melde dig ind i en af hovedklubberne og Hellig Birma special klub, som jeg er ret sikker på eksisterer.
Jeg ved hovedklubberne holder opdrætter seminarer og der er garanteret hjælp at få gennem en special klub.
Go' vind
Pia
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
meld dig ind i en hovedklub, det meste oplagte hvis du bor i Jylland vil være Jyrak. Derefter har du mulighed for at blive tilknyttet Mentorordningen, hvor man får tilknyttet to mentorer, som gerne vil stå til rådighed for spørgsmål.
Derudover så sørg for at køb din første avlskat af en opdrætter, som er erfaren og selv har et godt netværk herhjemme, og som er indstillet på at hjælpe dig med spørgsmål, fødsel, farvebedømning etc.
Lad være med at købe den første og bedste killing du bliver tilbudt, det der kan betale er at finde en rigtig god opdrætter, og få en god killing derfra, som kan blive et godt fundament for dit fremtidig opdræt.
Hled og lykke med det.
Sofie
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
Hjælp til opdræt søges