{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Underlige katte-vaner? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 4 Katte, og en af mine katte har det med at, når man aer den lige ved roden af halen i noget tid, begynder den at vaske sig!? og det synes jeg er dybt underligt. Også når den ser en fugl udenfor, begynder den at lave underlige lyde. Den mijaver ikke, men den bruger dog stemmebåndet.

Har i erfaringer med nogen af jeres katte gør det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlige katte-vaner?
  • #1   11. dec 2005 Mitsi savler osse når man kæler med hende

• #2   11. dec 2005 Hi hi.. Ja når min Ally ser en fugl udenfor vinduet så kommer hun også med sjove lyde.. Ligesom om hun prøver at gø eller sådan noget.. Det ser så sødt ud..

• #3   11. dec 2005 Min Dufa kommer også med lyde når der er fugle ude i haven, eller andre katte. Og så knurrer hun når det kun er os tøser der er hjemme. Hver gang der er mennesker ude foran døren, eller hun kan se nogen udenfor, eller hvis bare hun kan høre mærkelige lyde, så knurrer og brummer hun heeeelt vildt. Men aldrig når kæresten også er der. Tror hun føler at hun skal passe på os når vi er alene hjemme. *S* Det er simpelthen så sødt. Min egen lille vagtkat. Hun løber nærmest også rundt og runderer ligesom en hund. Holder øje med at jeg er okay og jeg stadig er der, samtidigt med at hun holder øje med alt andet også.
    Katte er mærkelige og det er en del af det herlige ved dem!

Kommentér på:
Underlige katte-vaner?

Annonce