STORT Problem med hunkat, ABORT??? STORT Problem med hunkat, ABORT???
Min moster's Perser har været stukket a i to måned, alt håb om at hun kom igen var forsvundet..
men her for et par dage siden kom hun hjem igen og alt var godt,
MEN.... Hun er uden tvivl blevet drægtig, og det er højst sansynligt en huskat der er far til killingerne, ville lige høre jer om hvad der er bedst for hende her,
-planen inden hun stak af var at hun skulle neutraliseres dagen efter, det passede hende åbenbart ikke... heh---
og da det er så svært at komme a med killinger for tiden, og de ikke er racerene, og det derfor bliver endnu sværer at finde gode hjem til dem,
- mit spørgsmål er så, hvad er bedst, en abort sammen med neutraliseringen, eller skal hun føde killingerne ? hun er en elendig mor, derfor kan hun ikke bruges som avls kat.. derfor er vi bange for at dette kuld igen vil blive forsømt... men er det skadeligt , fysisk og mentalt for hende at få en abort ..
... håber der er nogle der kan hjælpe..
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Hvis hun ikke er en god mor, er der slet ingen tvivl, killingerne og hende har langt bedre af at hun får dem fjernet inden de bliver født.
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
hun har før dræbt to af sine killinger, og resten skulle flaskes op, så ville være meget betænkelig ved at lade hende få killinger igen
sep 2008
bare rolig, hun kommer under ingen omstændigheder ud igen (: men det ser ikke ud som om at hun har sultet, og hendes pels er stadig fin og sådan noget, så vi overvejer muligheden for at nogle har taget hende ind, fandt ud a at hun var drægtig, og lukket hende ud igen.. der bliver ringet til dyrligen i morgen, men ville lige have nogle råd herfra, om det er en skanning, eller en abort der skal bestilles tid til (:
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
sep 2008
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Killinger overlever ikke hvis de er født bare få dage før tid, og ellers hjælper dyrlægen den herfra på en værdig måde...
Jeg synes det er flot i viser ansvar, tænker på hunkatten og evt. killinger...
Jeg valgte ikke at få hverken antal eller farve på killinger af vide, men fik af vide de ikke var levedygtige (og så talte sekeretæren over sig, så ved der var fem)
Min kat var der intet at mærke på, men fik af vide man kan give noget medicin, hvis de er ligger mælk til....
Kom afsted med hende idag .. Og held og lykke ...
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Held og lykke med det
Pia
sep 2008
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Tusind tak for update'n
Pia
STORT Problem med hunkat, ABORT???