{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.327 visninger | Oprettet:

Hvordan ser NORMALE brystvorter ud?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig i tvivl om hvordan "normale" brystvorter ser ud på en kat. Min søde Maine Coon skulle egentlig på besøg hos hendes kæreste imorgen fordi hun virker som om hun er kommet i løb. De andre gange hun har været det, har hun heller ikk været særlig højlydt, bare mere omgænglig.
Jeg ville bare gerne spare turen hvis hun allrede er gravid.
Nu synes jeg pludselig at jeg kunne mærke hendes brystvorter. De er helt små og lyserøde og pelsfri i 2-3 mm omkreds. Er det sådan de ser ud når de er normale?? Jeg kæler sjældent med hende på maven. Så nu ved jeg slet ikke hvordan normale brystvorter ser ud?
Vil meget gerne bede om hjælp tak.
Det skal siges at hun løber ude og kunne være blevet gravid dér. Hun har bare været meget knibsk. Forrige gang hun var i løb, var hun hos kæresten. men han fik ikke lov.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser NORMALE brystvorter ud??
  • #1   19. feb 2010 Nej hun har aldrig haft killlinger før smiley
    Jeg tror de er helt normale så...- håbede bare lige lidt!


  • #2   19. feb 2010 Hvis hun løber ude, så vil det da næsten være underligt om hun ikke allerede er med killinger smiley

    Men nu vi er ved brystvorter, så synes jeg at min Brunos brystvorter (nogle af dem) er mærkelige. Første sommer han boede her, fik jeg fat i en lille bitte tør, hård brystvorte som jeg troede var en skovflåt :S (Godt jeg ikke gik i gang med pincet og tægetang!)

    Andre med hankatte, der har mærkelige brystvorter?


Kommentér på:
Hvordan ser NORMALE brystvorter ud??

Annonce