{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Flytning.. hvordan har I gjort ?? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg flytter i et nyt hus i næste weekend (1. marts). Det ligger ca 6 km fra det gamle. Vi har 4 katte, der har boet her hele deres liv - henholdsvis 2 og 3 år.
Jeg har hørt flere historier om katte, der bliver ved med at søge tilbage til deres tidligere hjem.

Så nu søger jeg gode råd.. Håber I kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning.. hvordan har I gjort ??
  • #1   20. feb 2010 Hej

    Jeg ville holde dem inde i 14 dage til de lærer jeres nye hus at kende, før
    jeg vil lukke dem ud.
    Det har jeg gjort med mine huskatte og de løb ikke hjem til vores gamle hus der kun lå 3 km væk.


  • #2   20. feb 2010 Jeg vil sige det samme som lina L hold dem ide i 2-3 uger før du lukker dem ud, det ville måske være en god ide hvis du de første par dage havde dem ude i snor så de kan vænne sig til de nye lugte inden de kommer ud på egen hånd:)

  • #3   20. feb 2010 2 uger er ikke altid nok smiley Vi tog en ældre hankat med hjem nede fra dyrlægen i sommers. Han skulle have været aflivet ellers og det synes vi ville være synd og skam, så vi tog ham med hjem og vi fik ham kastreret og øremærket og holdt ham inde i 14 dage, som dyrlægen anbefalede. Så lod vi ham komme ud og han gik fint ud og ind i tre dage, men på 3. dags aften gik han ud og vi så ham aldrig igen. Vi tror han har søgt tilbage, men ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed. Men jeg ville ihvert fald holde kattene inde mindst 3 uger smiley

  • #4   20. feb 2010 vi fik min svigermors 6 år gamle kat her lige før jul og den har boet ved hende siden han var killing. vi holdte ham inde i 14 dage og lukkede ham så ud. det var tidligt om morgene og jeg begyndte at blive nervøs op ad eftermiddagen så gik ud i haven og kaldte på ham og han kom ik.. jeg tænkte bare ohhh shit... men 5 min efter jeg var gået ind igen kom han tøffende.

  • #5   19. mar 2010 2 ½ i det nye hus, og kattene hygger sig udenfor smiley vi havde dem ude efter 2 uger, først de drenge, de virkede mest sikre, og da de var faldet lidt til ro, kom de 2 tøser med ud smiley


Kommentér på:
Flytning.. hvordan har I gjort ??

Annonce