{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Oprettelse af katte. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Først og fremmest TAK til jer der har stemt på mine katte!

Dernæst bliver jeg nødt til at skrive om noget der undre mig.

Dette er et kattegalleri - altså et galleri for katte. Alligevel ser jeg til min undren at nogle brugere har været ventet siden 10 maj 2004 på at få "stemt deres kat ind!". Det virker helt grotesk på mig.

Jeg ville gå ind og stemme på de katte der afventede optagelse, men så til min gru at der er 194117 katte hvor af mange stadig afventer optagelse. Det er jo total uoverkommeligt at nå dem igennem.

Hvorfor skal der være en regel der siger at man skal have 50 stemmer for at få sin kat oprettet, når bruger dermed må afvente over 6 år for at få katten "stemt ind"

Personligt vil jeg aldrig stemme på en kat der er død ved oprettelsen. Vores afdøde katte hører efter min mening til i et mindealbum.

Hvorvidt en kat er personens egen vil jeg ikke kunne gemmenskue med mindre jeg personligt eller via billeder fra KG. ved hvem den rigtige ejer er.

Horvidt jeg syntes om en bestemt race eller ej, om jeg syntes billederne er gode nok osv osv. bør da ikke hindre at jeg stemmer. Smag og behag er jo forskellig og Kattegalleri var engang et sted hvor man kunne vise sine katte frem og vi jo alle gerne vise vores smukke katte frem.

Hvis det er så svært at gå ind og stemme på nyoprettede katte for os brugere, så må reglerne da laves om, da det ikke er rimligt at vente så længe for at få sin kat stemt ind.

Er det virkelig kun mig der syntes at det er for dårligt at man som katteslave kan risikere at vente over 6 år på at oprette sin kat?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af katte.
Kommentér på:
Oprettelse af katte.

Annonce