690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Oprettelse af katte. Oprettelse af katte.

Hej.

Først og fremmest TAK til jer der har stemt på mine katte!

Dernæst bliver jeg nødt til at skrive om noget der undre mig.

Dette er et kattegalleri - altså et galleri for katte. Alligevel ser jeg til min undren at nogle brugere har været ventet siden 10 maj 2004 på at få "stemt deres kat ind!". Det virker helt grotesk på mig.

Jeg ville gå ind og stemme på de katte der afventede optagelse, men så til min gru at der er 194117 katte hvor af mange stadig afventer optagelse. Det er jo total uoverkommeligt at nå dem igennem.

Hvorfor skal der være en regel der siger at man skal have 50 stemmer for at få sin kat oprettet, når bruger dermed må afvente over 6 år for at få katten "stemt ind"

Personligt vil jeg aldrig stemme på en kat der er død ved oprettelsen. Vores afdøde katte hører efter min mening til i et mindealbum.

Hvorvidt en kat er personens egen vil jeg ikke kunne gemmenskue med mindre jeg personligt eller via billeder fra KG. ved hvem den rigtige ejer er.

Horvidt jeg syntes om en bestemt race eller ej, om jeg syntes billederne er gode nok osv osv. bør da ikke hindre at jeg stemmer. Smag og behag er jo forskellig og Kattegalleri var engang et sted hvor man kunne vise sine katte frem og vi jo alle gerne vise vores smukke katte frem.

Hvis det er så svært at gå ind og stemme på nyoprettede katte for os brugere, så må reglerne da laves om, da det ikke er rimligt at vente så længe for at få sin kat stemt ind.

Er det virkelig kun mig der syntes at det er for dårligt at man som katteslave kan risikere at vente over 6 år på at oprette sin kat?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af katte.
  • #2   21. feb 2010 mener du oprette eller give dem en stemme, for så vidt jeg kan se er der kun en der afventer

• #3   21. feb 2010 Que??

• #4   21. feb 2010 Som jeg læser reglerne så skal en kat have 50 stemmer for at blive stemt ind/oprettet.

Der er kun to der afventer på forsiden, men der er rigtig rigtig mange katte der afventer stemmer.

Kan se at mine er oprettet men mangler stemmer. Kan du forklare mig forskellen, hvis der er en sådan. For så forstår jeg ikke den med de 50 stemmer.

Hvis ejerne har opgivet, tja så forstår jeg dem da godt! Ikke specielt god reklame for KG at vi ikke tager imod kattene.

• #5   21. feb 2010 er det ikke udfortringer du er kommet til at kigge på få eller syndtes jeg at jeg forstå en disse

• #6   21. feb 2010 Annie -

Yo comprender evidentemente no el por ellos 50 voto

:O)

• #7   21. feb 2010 Det er ikke sådanne stemme..

Først skalkatten stemmes ind,der skal den have 50 stemmer..
    Derefter kan man bedømme katten.. det er nok dem du har lagt mærke til.

• #8   21. feb 2010 Michelle S.

Nej det er det ikke. Kan dog i skrivende stund ikke finde der hvor der står at en bruger skal have 50 stemmer for at blive oprettet.

Hanne med små Coon-bamser.

Jeg kan se at mine katte er blevet bedømt, men også hvor mange stemmer de hver især har.

Der hvor jeg kommer til kort, er at jeg ikke rigtig ved hvilken forskel det gør at kattene ikke har opnået 50 stemmer.

• #9   21. feb 2010 Majbrit S.

Jeg siger ikke at administrator ikke har styr på det og jeg er bestemt klar over, at der ikke er 194117 sluklæret katteslaver der ikke har fået stemt deres kat ind. Jeg siger der er rigtig rigtig mange af de 194117 katte der ikke har opnået de famøse 50 stemmer.

Michelle S.

Denne "at en bruger skal have 50 stemmer for at blive oprettet." var da en fejl jeg mente kat ikke bruger. Undskyld.

• #10   21. feb 2010 Hej Natascha.

Ja det er præcis det jeg mener og rigtig mange katte har ikke fået disse.

Hvad betyder det for mig som bruger såfremt mine katte ikke opnår 50 point?

• #11   21. feb 2010 Ups.

Jamen skal vi så ikke bare lige glemme den her tråd???? Der er da vist et eller andet jeg har misforstået!!!!!

• #12   21. feb 2010 Todo se ha olvidado ;o)

Buenas tardes

• #13   21. feb 2010 Kat: British Shorthair Milak Keseli Orlando - 2009
    Oprettet af: Mai T
    Bedømmelse:

Antal stemmer: 7

Natascha.

Det er det her tal jeg har troet var stemmer på min kat og også det jeg kan se ved alle de andre jeg omtaler.

• #14   21. feb 2010 Ok. Tak

• #15   21. feb 2010 LOL smiley

• #16   21. feb 2010 Annie.

Kunne alle så bare glemme!

Men ok jeg dummede mig og så skal man altså også have lov til at lade mig høre for det!

Nu er jeg så blevet det kloger.....på det her område. Jeg skal nok dumme mig igen før eller siden.

• #17   22. feb 2010 Tak Niels S.P. *S*

• #18   22. feb 2010 Det skal du ikke lade dig gå på af Mai, nogle mennesker får det bedre med sig selv, ved at vade i andres fejl, og det er jo egentlig synd for dem.

Man lærer noget nyt hver dag, og man kan jo ikke gøre andet end at stoppe det i sin videnbank, og så tage det frem næste gang det skal bruges ;o)

• #19   22. feb 2010 Kan man stadig slette de tråde man selv har oprettet? *G* så kan det være at det går i glemmebogen igen.

Nå jeg er heldigvis rigtig god til at grine af mine egne fejl og ja latter siges jo at smitte så kan jeg få folk til at grine er det jo bare dejligt (hmm!)

• #20   22. feb 2010 Hvornår er der lige ne der har ventet siden 2004?

Det er tit der ikke er nogen katte at stemme ind

• #21   22. feb 2010 Britt.

Den her tråd får jeg ikke lov til at glemme vel?

Øh jeg havde ligeeeeeeesom ikke helt fattet at katte (mine og andres!) var stemt ind selv om de ikke fremstår som havende 50 stemmer. Jeg har jo været væk længe og er blevet ældre og mere senil. :0) ...........men tror nok at jeg fik den bøjet i neon i går. LOL.

Aslan og Malous historie ligger stadig herinde. Kan jeg evt linke til den/dem under hans profil? Så gør jeg det gerne, da opdrætter ikke har ændret sig en dyt og forsætter i samme stil som dengang.

Tanja.

Hvad skal jeg sige andet end........det er der så heller ikke! *G*

Kommentér på:
Oprettelse af katte.

Annonce