775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvad er det for nogle mærkelige lyde ! Hvad er det for nogle mærkelige lyde !

Her idag da jeg stod ude på wc'et og redte hår hørte jeg mille komme med en mærkelig lyd, hun sad og kiggede ud af vinduet (tror hun så på fugle) ´Hvad er det for en lyd og hvorfor siger hun sådan ? det var ikke en mijaven men en anden lyd jeg kun har hørt når missen har lagt og og sovet og man så nussede hende..
Ikke nok med det sendte hun små rystelser igennem hele kroppen det så rigtig sød ud... Men hvorfor gør hun det ?

Er det normalt at en kat har varme poter ? Synes jeg nemlig ikke vores anden kat har...

Håber nogle kan hjælpe...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det for nogle mærkelige lyde !
  • #1   12. dec 2005 jeg ved ikke heldt hvorfor katte gør det men det du kunne høre tror jeg var at din kat spante(spinder) min kat gør det meget højt jeg tror det er fordi de kan lide det smiley

• #2   12. dec 2005 det er at spinde ! pjuske spinder hele tiden !
    pjevse gør det kun når hun får mad eller bliver kløet !
    den gør det fordi den kan lide det!

• #3   12. dec 2005 Var det ikke nærmere sådan en hakkende-lyd med tænderne.. Mine katte "klaprer" tit med tænderne, hvis de ser fugle på den ANDEN side af ruden... det er fantastisk, at de kan få kæberne til at bevæge sig så hurtigt...

• #4   12. dec 2005 Carla laver også den med at ryste og en hakkende lyd når der er fugle gennem ruden - det er ikke spinde (det lyder helt anderledes smiley ja det lyder som klapren med tænderne ligesom du siger camilla, men ved ikke om det er det...

• #5   12. dec 2005 Altså ikke fugle igennem ruden udefra og ind, men på den anden side af ruden *gg* smiley

• #6   12. dec 2005 hun lyder nærmest som en duge... Hun spinder ikke så dyder det helt anderledes....
    Og klapper tænder det gør hun heller ikke...
    Men tak for de mange gode bud og hjælp...

• #7   12. dec 2005 Jeg tror ikke det er en klapren, men kan ikke lige finde et ord der beskriver det bedre... For det lyder lidt mærkeligt... Men er helt enig i, at det er en "kær" lyd...

• #8   12. dec 2005 åh den lyd kender jeg godt..
    Lyder sjovt..
    Mimse laver den også når hun sidder og ser fugle gennem vinduet.. tror hun snakker fordi hun blir ivrig af at se dem derude.. åbner man så hopper hun ud og lister afsted..

• #9   13. dec 2005 Emma (min kat) gøre det også hvis hun ser en fugl det er vildt sjovt :D.. Det er rigtig nok det ikke er ligesom når de spinder.. de siger bare en eller anden mystisk lyd :S.. Strejfer min anden kat har også meget varme poter tror det er meget normalt for nogle katte. smiley

• #10   13. dec 2005 Trine J : ja mente jeg også men er godt at få det bekræftet....
    Kan høre på alle her inde at de har oplevet det og at vi alle er enige om at det er en sjov lyd.. tak for hjælpen og jers sjove historier...

Kommentér på:
Hvad er det for nogle mærkelige lyde !

Annonce