945 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Hjælp! Hun er i løbetid Hjælp! Hun er i løbetid
Hej alle.
Min kat Molly er i løbetid, og har nærmest været det on/off i snart en måned! Er det normalt? Hvor lang tid vare det?.. Er ved at blive vanvittig af at vågne om natten og hører hende larme.
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 78 Svar: 510
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
det kan være meget stressende for katte at være i løbetid uden at blivet parret, de gør hvad der er naturligt for dem, og (undskyld) men du har selv valgt at få en hun kat som ikke er steriliseret, det er en tikkende bombe, løbetid kommer når det vil og det er kun dig der kan hjælpe katten af med det.
maj 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 45
Spurgte pænt om der var nogen der vidste hvor lang tid det varede og ingen skal skrive herinde, hvis de ikke har lyst til at svare på det.
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 33 Svar: 95
Ja nogle folk kan bare ikke snakke pænt ;o).
Milles løb var der næsten i en måned i starten, men nu er det ikke så tit det sker :o). P-piller hjalp for os.
Held og lykke, og bare ignorer de vredesudbrud nogle kommer med ;o).
jul 2007
Hvis ikke så er der den temmelig irri hylen ca hver 3 uge, resten af hendes liv ;o) derfor tror jeg at nogle af dem var lidt spids i tonen, for der er ingen af os der syntes det er en hyggelig lyd *gg*
Få hende neutraliseret det er absolut det bedste valg for katten og for dig selv og din nattesøvn ;o)
maj 2009
DK Fabis NFO - Ja, er udmærket klar over det kommer igen
maj 2009
jul 2007
jul 2007
maj 2009
jul 2007
maj 2009
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
det var på ingen møde ment som flabet, negativt eller på ingen anden måde ondt ment.
jeg skrev at hun ville blive ved med at komme i løbetid hvis ikke du gør noget...
jeg kan godt se nu at noget af det måske kan forstås flabet, men syntes at der er mange der "beklager" sig over deres kats løbetid (ja også LIDT dig) og jeg ville mene at har man en hun kat som ikke er steriliseret er man selv skyld i at man bliver vanvitig/sindsyg... og mange søger trøst/medlidenhed her og syntes det er meget syndt for dem selv, men de glemmer katten og hvor syndt det er for den.
jeg er rigtig glad for at du har valgt at lade dem begge sterilisere og ville ha ønsket at du havde skrevet det i dit indlæg til en start, for så havde jeg på ingen måde skrevet andet end "hold mådet oppe, det er snart slut"
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
hvis du senere skal have killinger på hende vil jeg anbefale dig at bruge p-piller, da det er stressende for en hunkat at gentagende gange gå i løb uden parring..
p-piller kan dog være skadelige i længden, derfor, hvis du ikke skal have killinger, så vil jeg fåreslå at få hende neutraliseret (:
maj 2009
Derfor synes jeg stadig bare ikke du har nogen ret til at skrive det er mig selv der har anskaffet hende, for det er jeg sku godt klar over
Carina - Tusinde tak
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
-har selv lige fået neutraliseret min MCO fordi at hun ikke egnede sig til at være mor, og fordi at hun blev streset af de mange løbetider, turde ikke give hende p-piller (:
**kender godt det med at man er ved at blive sindsyg af at høre på dem(; .. man er da ihvertfald ikke i tvivl om at de er utilfreds med ikke at måtte få en hanmis hjem til dem (; ..
men du får en meget roligere og gladere kat når hun er neutraliseret (: .
.....held og lykke (:
Hjælp! Hun er i løbetid