{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepasning i eget hjem
  • #1   26. feb 2010 Du har heller ikk person som dagligt lige vil kigge til den engang i mellem i løbet af dagen ? smiley Jeg plejer at få min mor eller min bror til at passe Asti .

• #2   26. feb 2010 Jeg kender en der bor i storvorde som passer dyr hjemme hos sig selv men vist også ude, hvis du er interesseret kan jeg finde hendes nr..

• #3   26. feb 2010 Kom lige til at tænke på hun har da en hjemmeside...søg på christinasdyrepasning, så kommer hun frem, hun er en rigtig sød pige smiley

• #4   26. feb 2010 Har du ingen naboer, venner eller familie der har lyst til at hjælpe dig?

Eller måske nogen du har skrevet med længe på et forum, så du ved de ikke er fuskere smiley

Personligt vil jeg ikke turde lade en jeg kun kortvarigt har haft kontakt til være alene i mit hjem

• #5   26. feb 2010 Tak for svar:)
    Er pt. kun i undersøgelsesfasen, da vi blot overvejer en længere rejse til sommer. Så vil lige undersøge, hvilke kattepasningsmuligheder der er, hvis ikke vi kan få familie/venner til at se til kattene, som selvfølgelig ville være det optimale. Og de skal ikke på kattepension.
    Nu må vi se, om vi overhovedet kommer afsted, for har skisme svært ved at undvære de små kræ;o)

• #6   28. feb 2010 Der er faktisk et forholdsvis nyt bureau som passer dyr i eget hjem - de kører også dyr til dyrlæge og tager gerne ejeren med. Man kan også kontakte dem, hvis man finder tilskadekomne eller misrøgtede dyr. Prøv at gå ind på njdyreredning.dk - mener nok at det er siden smiley

Kommentér på:
Kattepasning i eget hjem

Annonce