427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hævede lemmer på katten Hævede lemmer på katten

Bianca får en form for allergisk reaktion, når nogen bider hende i poten, eller kradser hende andre steder på kroppen. (Se billeder på profil)

Det ser vildt ud, men hun har ingen smerter.

Ja, jeg er meget tit ved dyrlægen med hende.

Poten bliver 5 cm. bred, hvilket er mere end dobbelt så stor som normalt.

Det plejer at gå i sig selv dagen efter, men vil gerne vide
om nogen har set noget tilsvarende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævede lemmer på katten
  • #1   27. feb 2010 Ja det er set meget hos hunde med multi allergi, bla. min egen tæve, hun fik en overgang allergi vacciner, det hjalp på hendes poter, men desværre ikke på resten.

1.: Prøv evt. at tale med din dyrlæge om der kan laves en vaccine til hende. Der tages test af hende og sendes til tyskland hvor de laver en vaccine til lige præcis hende. Det skal siges at det er møg dyrt, og der er ikke altid den ønskede virkning.

2.: Der findes også alternative midler til lige præcis det problem, men det kræver igen også at man tester hende. Det er ikke så dyr som den første løsning ;o) og det virkede på min vuf.

3.: Akupuntur virker også på den form for allergi ;o)

Har ikke tidl. set det på katte, men hos hunde er det meget set, ved allergiske reaktioner. Støvmider, skimmelsvamp, & græs er ofte synderene i disse reaktioner.

• #2   28. feb 2010 ej hvor ser det vildt ud!... puha jeg håber da virkelig ikke det gør ondt, men under alle omståndigheder må det da være voldsomt belastende.... lille pusser...

• #3   28. feb 2010 Det lyder rart, at der er håb for hende. smiley

Det ser nu ikke ud til at belaste hende.

Kommentér på:
Hævede lemmer på katten

Annonce