7.450 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Telefon Liste for vagtdyrlæger ? Telefon Liste for vagtdyrlæger ?

Der findes idag ingen telefon liste for alle landets vagtdyrlæger, man får kun en besked via ens egen dyrlæge via telefonsvaren. Hvilket jo egentlig også er fint nok, hvis man har god kontakt til sin dyrlæge og kan nr i hovedet.

Men måske vi skulle prøve at lave en for hele landet ??

Dyreambulancen - 70102030
Landbohøjskolen Frederiksberg - 35282930
Københavns Dyrehospital . Valby - 36174605
Slagelse dyrehospital - 58505161
Århus Dyrehospital - Viby 86282788
Vagtdyrlægen Odense - 70203112

Kan I nogle nr på dyrlægevagten i jeres område så skriv område, navn på klinikken og område.

Så vil jeg prøve at samle det hele til en lang liste.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telefon Liste for vagtdyrlæger ?
  • #1   1. mar 2010 Jeg bor i Århus, og de få gange jeg har haft brug for det har jeg ringet til egen dyrlæge. Telefonsvarer henviser så til den dyrlæge, der har vagten.

• #2   1. mar 2010 Det er det samme i Holstebro smiley

• #3   1. mar 2010 Vi ringer bare til vores normale drlæge og så bliver man automatisk videre stilt til vagtdyrlægen i middelfart

• #4   1. mar 2010 Øhhh mig bekendt tager Lanbohøjskolen kun imod egne klienters katte uden for lukketid.

Københavns Dyrehospital - nej tak! Der er døgnvagt på Karslunde Dyrehospital: 46 15 15 25

Her er vagtnummeneret 7022 1101 til vagtkreds København Nord og Vest, som består af:
    Dyreklinikken Skovlunde-Herlev
    Charlottenlund Dyrehospital
    Dahlgaard's Dyreklinik
    Gentofte Dyreklinik
    Hellerup Dyreklinik
    Lyngby Dyrehospital
    Vangede Dyreklinik

Klinikkener skiftes til at have vagten - telefonen tages af den klinik der har vagten

• #5   1. mar 2010 Vi har Hobrovejens Dyrehospital og det er også dem vi ringer til når vi skal have fat i vagtdyrlægen, de har døgnvagt.

Døgnvagt: 98114400

(Aalborg).

• SørenDPejstrup
    SørenDPejstrup Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #6   8. okt 2014 Jeg har samlet en liste på et danmarkskort. Her kan du se alle vagtdyrlæger i Danmark.

Listen er næsten komplet for hele landet og kender du til andre, så skriv til mig!

Se: akutdyrlæge.dk

/Søren

Kommentér på:
Telefon Liste for vagtdyrlæger ?

Annonce