{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af kat
  • #1   8. mar 2010 Hvis du er rigtig heldig kan du få kastrations prisen for ham. Du skal dog nok væbne dig med tålmodighed, da der kan gå noget tid før han bliver solgt, hvis du sætter prisen så højt.

    Markedet er oversvømmet, og folk vil helst have en killing de selv kan være med til at præge.


  • #2   8. mar 2010 ok =)
    Er helt uvidende på det punkt, men vil ikke sætte for billigt. det er hjem før pris, men er det for billigt er jeg bange for det er de forkrte der henvender sig =)


  • #3   8. mar 2010 Hvis det ikke er dig der har opdrættet han, så er det alm høflighed lige at hører opdrætteren af om de vil have katten tilbage smiley evt. tag en snak med opdrætter om hvad de syntes du kan tage for ham smiley

  • #4   9. mar 2010 Tanja, jeg bor sammen med opdrætter ;o) Så det er vist ikke noget problem =)

  • #6   9. mar 2010 En god ide ville også være at neutraliserer ham inden han flytter.. (:

    -men det er svært at komme a med racekatte til en høj pris for tiden. kan du ikke snakke med opdrætter om hvad sådan en er værd for tiden ? (:


  • #7   9. mar 2010 hallo piger læs nu før i skriver smiley han er som skrevet kastreret og hun bor med opdrætter smiley
    til Galopeersen.... du skriver at du er bange for at hvis han bliver for billig vil de forkerte mennesker henvende sig... kan godt forstå din bekymring, men der findes heldigvis osse solstråle historier.... vi har p.t solgt et ungdyr meget mod min vilje til den ringe pris af 1000 kr, men manden var så ærlig at fortælle at han var pensionist og at der jo osse skulle være til kastrationen og tilbehør mad osv.... jeg stillede så nogle krav om at se dyrlæge attest på kastrationen og at vi kunne få lov at komme på besøg hos ham osv, idag går det strygende og den lille fyr skal endda med på udstilling her til April, jeg vil sige snak grundigt med folk og føl efter i dit hjerte vær ikke bange for at sige nej hvis du ikke føler det er det rigtige sted for din kat, du kunne evt gøre som jeg at bede om at få lov at levere katten, så kan du jo osse se hvor den skal bo og sådan smiley håber virkelig i finder et godt hjem til ham hilsen Marlene


  • #9   9. mar 2010 thomas C - der blev først skrethomas Cet hun boede med opdrætter efter jeg spurgte smiley SÅ jeg havde skam læst

Kommentér på:
Salg af kat

Annonce