{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Er hun i løb?? {{forumTopicSubject}}

Min ene hunkat opfører sig lidt som om hun er i løb men kun lidt, engang imellem gnubber hun stolene voldsomt og snakker lidt, hun løfter også halen en smule, så min tanke var at hun nok var ved at komme i løb, men så kom vores kastreret hankat forbi og han fik lov til det hele og der virkede hun fuldstændig klar...er der nogle katte som har stille løbetid??? jeg er i tvivl om det er for tidlig at sende hende afsted til hankat??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er hun i løb??
  • #2   11. mar 2010 En kastreret han der parrer har jo ikke papillerne - det er dem der gør nas når han trækker sig tilbage. Så at hun ikke langer ud efter ham kan man ikke lægge noget i.

Det er meget forskelligt hvor kraftigt løb hunner har - jeg har et par søstre der er meget svære at aflæse.

• #3   11. mar 2010 Min fertile hun syntes jeg også er svær at aflæse, men jeg er så begyndt at skrive ned når min hankastrat hopper på hende, det kan være jeg så kan få et sytem ud af det engang XD

• #4   11. mar 2010 igår var han på hende og hun lagde virkelig op til ham det endte med at hun skreg ret højt og nu gider hun ham ikke mere og viser INGEN tegn overhovedet på løb, så jeg synes det er svært at vurdere om det er tid til hun skal til hankatten...

• #5   12. mar 2010 Hvis hun har skreget efter at han har været på hende, så lyder det næsten som en gennemført parring.
    I øvrigt ville jeg ikke lade min kastrat hoppe på min hunkat, det kan altså ende med, at hun får ægløsning og så skal hun parres inden for 24 timer af en hankat, for ellers kan hun blive falsk drægtig, og så går hun ikke i løbetid før nogle uger senere.

Kommentér på:
Er hun i løb??

Annonce