1.084 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Kattepension Kattepension
Hej
Jeg står og har brug for af få Buster i kattepension i uge 33 og 34 er der nogen som kender et godt sted i nærheden af Fredericia???
Det må gerne være Vejle, Kolding eller Middelfart området også....
Håber der er nogen som kan hjælpe mig... for kender ikke rigtig nogen kattepensioner... Og vil helst have min højt elskede kat et godt sted hen,...
Hilsen
Christina
0 synes godt om
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 36
dec 2009
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
dec 2009
Ulla--->> Tror jeg også er bedst for dem så de er i deres egne omgivelser..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
dec 2009
Regner heller ikke med der er nogen fra internattet der kommer ud... tihi
maj 2007
Følger: 1 Svar: 9
Jeg vil anbefale Kattens Værn i Højby v. Odense. Efter et kedeligt ophold hos et andet pensionat, får jeg nu fast fået passet min birma Luna her 1 x om året. Kattens Værn giver sig den tid en kat, som der er behov for. Luna blev i begyndelsen meget ked af det, når jeg var væk fra hende, og første gang hun var der, ville hun ikke spise, så internatsbestyreren Sonja passede hende fast og håndfodrede hende og sørgede for, at Luna fik nok at spise og drikke. Jeg fik tilmed en hilsen fra Luna med billede tilsendt under min ferie. Nu er Luna glad og tilpas, når hun afleveres, og jeg møder en glad og veltilpas pige, når jeg kommer hjem fra ferie igen.
Kattens Værn holder til på en gård i en lille landsby, men med tog og bus lige i nærheden ved behov. Rummen er dejlige lyse og rengøringsvenlige, og hvis din kat er vant til at komme ud, har de udendørs løbegårde med træer, legetøj osv., de kan få lov til at komme ud i.
maj 2007
Jeg vil lige tilføje, at såfremt du efter at have læst min erfaring med stedet overvejer Kattens Værn, så skal du være hurtigt ude mht. at booke ophold, for der er stor rift om de få pladser.
dec 2009
maj 2007
Ja, det betyder alt, at ens kat har det godt, imedens man er væk fra den, og hos Kattens Værn er katte jo ren passion for såvel bestyrer som frivillige medarbejdere, - det er et fantastisk sted, som jeg trygt vil anbefale til alle.
Hilsen
Jane Kjær
dec 2009
dec 2009
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 47 Katte: 15 Emner: 90 Svar: 747
dec 2009
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 47 Katte: 15 Emner: 90 Svar: 747
maj 2007
Hvis du møder Sonja, internatsbestyreren, så må du meget gerne sende hende en hilsen fra Jane fra Nyborg = hende med den rødmaskede birmakat, som hun (Sonja) kalder for verdens mest forkælede kat. Hun og de øvrige medarbejdere har ganske enkelt formået at vende det at skulle på ferie og være væk fra sin elskede kat til en positiv oplevelse for både kat og ejer.
Jeg er sikker på, at du bliver glad for at få jeres kat passet der, og så kan jeg se, at du oven i købet fik et bud på en anden god kattepension til en anden gang, hvis det er tættere på eller passer bedre.
God ferie til jer alle, når I når dertil.
Kattepension