1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Kattepension Kattepension

Hej

Jeg står og har brug for af få Buster i kattepension i uge 33 og 34 er der nogen som kender et godt sted i nærheden af Fredericia???
Det må gerne være Vejle, Kolding eller Middelfart området også....

Håber der er nogen som kan hjælpe mig... for kender ikke rigtig nogen kattepensioner... Og vil helst have min højt elskede kat et godt sted hen,...

Hilsen
Christina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepension
  • #1   13. mar 2010 Ulla---> Okay mange tak... Vi har også overvejet at få nogen til at passe ham herhjemme... men vi syntes også det er synd at han kommer til at være selv hele dagen undtagen de gange hvor der kommer nogen og snakker med ham....

• #2   13. mar 2010 Ja det var også en mulighed... Man har du haft nogen katte på søndergård pension???

• #3   13. mar 2010 Jeg ved ikke om det "nye" internat (det er ikek så nyt længere, men det er kom efter det gamle blev revet ned ;)) har kattepension, men har du ikek nogen der kan komme i dit hjem og passe katten? Det ville være langt bedre og mindre stressfuldt for katten smiley

• #4   13. mar 2010 Tanja--->> Syntes ikke jeg kan finde noget om at der er pension på internattet men vil også helst have ham passe hjemme og af nogen som man kender....

Ulla--->> Tror jeg også er bedst for dem så de er i deres egne omgivelser..

• #5   13. mar 2010 Det var også det jeg mente med hjemme, internattet tager ikke ud smiley

• #6   13. mar 2010 Tanja--->> Mente nu også at jeg helst ville have en jeg kender tila t passe ham derhjemme.. end at han skal ud på et internat eller pension smiley Mig der vidst skrev det lidt forkert... hehe
    Regner heller ikke med der er nogen fra internattet der kommer ud... tihi

• Jane K
    Jane K Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #7   14. mar 2010 Kære Christina.

Jeg vil anbefale Kattens Værn i Højby v. Odense. Efter et kedeligt ophold hos et andet pensionat, får jeg nu fast fået passet min birma Luna her 1 x om året. Kattens Værn giver sig den tid en kat, som der er behov for. Luna blev i begyndelsen meget ked af det, når jeg var væk fra hende, og første gang hun var der, ville hun ikke spise, så internatsbestyreren Sonja passede hende fast og håndfodrede hende og sørgede for, at Luna fik nok at spise og drikke. Jeg fik tilmed en hilsen fra Luna med billede tilsendt under min ferie. Nu er Luna glad og tilpas, når hun afleveres, og jeg møder en glad og veltilpas pige, når jeg kommer hjem fra ferie igen.
    Kattens Værn holder til på en gård i en lille landsby, men med tog og bus lige i nærheden ved behov. Rummen er dejlige lyse og rengøringsvenlige, og hvis din kat er vant til at komme ud, har de udendørs løbegårde med træer, legetøj osv., de kan få lov til at komme ud i.

• Jane K
    Jane K Tilmeldt:
    maj 2007

#8   14. mar 2010 Kære Christina.

Jeg vil lige tilføje, at såfremt du efter at have læst min erfaring med stedet overvejer Kattens Værn, så skal du være hurtigt ude mht. at booke ophold, for der er stor rift om de få pladser.

• #9   15. mar 2010 Jane-->> Det lyder som et godt sted smiley Har nemlig haft min tidligere kat på et pension i nærheden af Kolding og han var rigtig ked af det da vi hentede ham fordi han havde ikke haft det godt og den anden pension vi brugte til ham den gang har nemlig lukket i den første uge hvor vi skal på ferie... derfor jeg er ude efter et sted smiley Han skal ikke passes et hvilken som helst ste...

• Jane K
    Jane K Tilmeldt:
    maj 2007

#10   15. mar 2010 Kære Christina.

Ja, det betyder alt, at ens kat har det godt, imedens man er væk fra den, og hos Kattens Værn er katte jo ren passion for såvel bestyrer som frivillige medarbejdere, - det er et fantastisk sted, som jeg trygt vil anbefale til alle.

Hilsen
    Jane Kjær

• #11   15. mar 2010 Jane--->> Jamen det vil jeg da lige se lidt på og bedst af alt vil jeg præve om jeg kan finde en fra familien eller vennekredsen som kan komme hjem til os og passe ham...

• #12   16. mar 2010 Så har jeg bestilt katte pension til min dejlige kat... Og valgte katte værenet i Odense... smiley Og mange tak for alle rådene

• #13   17. mar 2010 Anettes kattepansion i Vamdrup skal du helt klart tag og bruge hun er så sød ved dyrene og hun er ikke dyr, hun er virkelig sød der er alle vores katte altid ude:) skriv til mig så kan jeg sende dig hendes nummer:) mvh Søs

• #14   17. mar 2010 Søs --->> Hende brugte mine forældre også til vores sidste kat, så kender hende godt... Men hun har lukket den første uge vi har ferie nemlig derfor jeg ikke kunne brufge hende smiley

• #15   17. mar 2010 når okay derfor:) men du kan jo bare bruge henne en anden gang:)

• Jane K
    Jane K Tilmeldt:
    maj 2007

#16   18. mar 2010 Kære Christina.

Hvis du møder Sonja, internatsbestyreren, så må du meget gerne sende hende en hilsen fra Jane fra Nyborg = hende med den rødmaskede birmakat, som hun (Sonja) kalder for verdens mest forkælede kat. Hun og de øvrige medarbejdere har ganske enkelt formået at vende det at skulle på ferie og være væk fra sin elskede kat til en positiv oplevelse for både kat og ejer.
    Jeg er sikker på, at du bliver glad for at få jeres kat passet der, og så kan jeg se, at du oven i købet fik et bud på en anden god kattepension til en anden gang, hvis det er tættere på eller passer bedre.
    God ferie til jer alle, når I når dertil.

Kommentér på:
Kattepension

Annonce