Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hoppe højde
  • #1   18. mar 2010 Susanne: godt tip.. ja det har jeg nemlig også tænkt på, det med at skråne det øverste. hvis han kan komme op og få ved, kan han komme op over har jeg erfaret smiley

det er godt nok højt smiley huh ha!

• #2   18. mar 2010 det vil sige den lige kan hoppe op på din skulder .. gisp et chok man ville få !!!

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #3   18. mar 2010 Hej Gert K

Min den ene kat har jeg set hoppe op på vores reol som er lidt høj, har målt den, så du kan se hvor meget mine kan hoppe, han har hoppet ca 1.74 m. Så derfor har vi også indhegnet haven ret højt og sikkert. smiley

Du kan se her hvordan vi har gjort og måske få nogle ideèr. smiley

(link fjernet)

• #4   18. mar 2010 Susanne: Phønix kan godt finde på at hoppe op på mig hvis jeg sidder eller bukker mig, for så har han jo bedre muligheder for at komme længere op, det snu ræd!, heldigvis sætter han ikke klør i! det ville jo være frygteligt !

Janne : ja det kan jeg godt se, der burde de da ikke kunne komme ud smiley

jeg skal bare have det i min entre, sådan en udslusning ligesom på en rumstation heh...! så din løsning bliver nok lidt for voldsomt smiley

men hold da op 1,74 m det er jo fuldstændig vanvittig.. jeg må vist bare håbe på at Phønix ikke bliver sådan en atlet smiley

men har da draget den konklusion at toppen skal være bøjet ud for at gøre det svære at hoppe op og få ved smiley

• Janne.*

#5   18. mar 2010 HA ha... ja så kan det nok bliver alt for voldsomt *G*

Troede du mente indhegning til haven. smiley Ja jeg blev også en anelse paf, da jeg så han kunne komme helt der op. smiley

Jeg spørger nok om noget jeg ikke ved, men kan du ikke købe en foldedør og sætte fra væg til væg så det bliver en udslusning. Vi har selv en entre vi kan lukke døren ind til resten af huset. smiley

• #6   18. mar 2010 Janne : ja sådan en dør mangler jeg desværre :-S ret trælst ...
    jamen jeg vil da lige undersøge det med foldedøren smiley der skal jo også være lidt økonomi i det .. desværre :-s

• Janne.*

#7   18. mar 2010 Prøv at kikke her, jeg synes de er billige med deres foldedører. smiley

http://www.flexi-foldedoere.dk

• #8   18. mar 2010 Janne : jeg vil give dig, at det ville være den rigtige løsning.. har været inde og kigge, synes de overskrider mit budget .. desværre

en der er 130 cm bred koster over 1000 kr. :-S

• Janne.*

#9   18. mar 2010 Ok Gert. smiley Så må du ønske dig en foldedør i fødselsdags gave, en splejse gave haha. Ja de er lidt dyre, det vil jeg give dig ret i. smiley

• #10   18. mar 2010 ja det er desværre ikke det niveau vi giver gaver for hos os hehe :-S

jeg tænker at købe en plexiglasplade og så sætte den med nogle hængsler, magneter i den anden ende og så en form for lås.... pyha.. jeg skal vist til at være kreativ ..!

men det er mega belastende at skulle holde 100% øje når man går ud og især ind, for han kan virkelig løbe hurtig når det falder ham ind..!

• #11   18. mar 2010 Susanne : ja det har jeg også tænkt på, altså at lave en træramme og så noget metalagtigt net .. men tror bare det andet kunne blive flottere, det er en lidt mørk entre nemlig..

men selvfølgelig hvis jeg ikke kan hitte ud af mit projekt, bliver det nok den løsning ja...

• #12   31. mar 2010 så har jeg lavet min afskærmning..
    håber ikke han bliver sååå atletisk, for så får jeg problemer
    dette var løsningen:
    http://kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11241

• #13   31. mar 2010 ca 140 cm smiley

• #14   31. mar 2010 ja meget smiley håber der går lidt tid ..
    han prøver i hvert fald ikke endnu, går bare og kigger skuffet når jeg går!

• #15   31. mar 2010 ja jeg ved det.. man må aldrig vise hvordan man gør... smiley de kan komme de mest mærkelige steder hen

Kommentér på:
hoppe højde

Annonce