9.682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Strejfer hunkatte? Strejfer hunkatte?

Ja kort og godt? Gør de? Jeg har jo mine 3 ude/inde misser og Maxi og Linemis bliver i haven ca. men Feya er begyndt at løbe langt og være lang tid ude..det bekymre mig lidt men kom til at snakke om forleden om hunkatte strejfer og jeg kan forvente hun en dag er væk i dagevis?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strejfer hunkatte?
  • #1   24. mar 2010 Jeg har 4 katte som løber frit, 2 hunner som løber langt omkring de er dygtige jægerer, den ene kan godt finde på at blive væk flere dage, den anden kommer hjem hver dag men løber langt væk.. de 2 sidste er en han og en hun de bliver som regel tæt på huset og render ud og ind hele dagen smiley

• #4   24. mar 2010 Vores Kelly strejfer som sådan ikke, men jager i flere dage når sæsonnen er der. Hunkatte er meget dygtige til at jage og vores kommer stort set altid hjem med et eller andet... Her i vinteren har hun max været ude 20 min af gangen, der har det simpelhen været for koldt. Hun er neutraliseret...

• #5   24. mar 2010 Nu er alle mine katte sterriliserede så det er ikke derfor..

mmmh ja hun kommer som regl hjem med mus.. hundene er meget glade for diverse gaver;-)

Men måske er det bare sådan hun er så..

• #6   24. mar 2010 Ulla:-) Er jo lidt en hønemor...;-) De er sterreliseret, øremærket og bære sikkerhedshalsbånd med hundetegn. Derudover er de så reserverede (overfor fremmede) at de ikke ville gå med nogen, men nu var hun væk i næsten 2 døgn her forleden og jeg kørte jo hele nabolaget igennem og ledte og kaldte -gik jo helt i panik..
    og da jeg så opgav kom damen hjem et par timer senere, fuldstændig karenkold over at nogen havde savnet hende;-)

Men er nok lidt pylret..*fnis*

• #7   25. mar 2010 Ulla P : du har nok ret.. men de har jo været indekatte altid indtil januar 09 så det er jo stadig ret nyt for mig;-) og vil så nødig miste en eller flere af dem:-)

Kommentér på:
Strejfer hunkatte?

Annonce