{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.251 visninger | Oprettet:

Foder til Maine Coon Killing {{forumTopicSubject}}

Hej alle og god påske.

Jeg har en maine coon killing på 19 uger.
Han fodres med killinge foder fra Royal Canin og Hills.
Imidlertid har han nu fået smag for min anden MC's mad, også Royal Canin, og er begyndt at undgå sit eget.
Jeg har derfor blandet lidt voksen MC foder i hans eget, for at lokke lidt af killinge foderet i ham. Tror faktisk han godt kan lide at han skal knase sit foder, og så ser han også ud som om han har sejret, når han kan snige sig til at spise den voksnes foder.
De fodres begge med forskelligt andet, som "slik", tun, rejer osv.
Hvad kan jeg fodre ham med ved siden af, så jeg sikre at han får alt han har brug for?
Eller er der nogen der har en anden rigtig god ide?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til Maine Coon Killing
  • #1   2. apr 2010 ofte er det fordi der ikke er udfordring nok i de små killinge piller... men der er her 15 marts kommet (endelig) maine coon kitten fra RC, og med 100kr. rabat som introduktionstilbud... (-:

• #2   2. apr 2010 Kiggede lige hurtigt på zooplus, men kan kun se royal canin 34, og 36 som er det han er fodret med hidtil, samt hills kitten.
    Hvad hedder det nye foder?

• #3   2. apr 2010 Nu har jeg da fundet ud af, at jeg åbenbart har haft fodret ham med royal canin kitten 36, som tilsynedladende er en nyhed i DK?

Nå men tilbage til mit sprøgsmål, som i al sin enkelthed går ud på, hvad fodrer jeg med ved siden af, så jeg sikrer at han får alt det han har brug for. Jeg kan næsten ikke forhindre ham i at spise min voksne coons mad, for hun er vant til at have adgang til sit foder hele tiden.

• #4   2. apr 2010 Min maine coon ville også helst spise min gamle hankats mad. tilsidst gav jeg op og hun har ikke taget skade...
    En helt anden ting: PAS på med tun, mig bekendt kan det være skadeligt for vores katte pga nogle tungmetaller i tunen...

Kommentér på:
Foder til Maine Coon Killing

Annonce