2.696 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

p-piller til hunkat p-piller til hunkat

jeg har en hunmisling på 8 måneder hun er ikke neutraliseret endnu da penge ikke er der til det derfor ville jeg høre ang p-piller som en midlertidig løsning så hun kan komme ud sammen med de andre katte

skal katten tjekkes af dr dyr inden eller kan man bare hente p-pillerne
hvad koster det ca

useriøse henvendelser om diverse ting der ikke omhandler emnet fra bedes

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-piller til hunkat
  • #1   13. apr 2010 Om katten skal chekkes af dyrlægen kan kun dyrlægen svare på - også prisen.

60 p-piller (som er receptpligtige) koster omnkring 140 kr. dertil kan du sikkert tillægge et receptgebyr på et tilsvarende beløb.

P-piller er ikke en 100% sikker løsning på din kat ikke bliver parret når du lukker den ud.

• #2   13. apr 2010 min dyrelæge skulle tjekke mein kat, men heldigt de havde gjordt det lidt inden ellers skulle jeg også have betalt for det, men jeg gav 250kr fro P-pillerne og med récepeten med i prisen

• #3   13. apr 2010 det er ikke så meget det hum bliver parret bare der ikke kommer killinger ud af det da der er mere end rigeligt på markedet

men tak for de gode svar må jo lige tage hen og snakke med dr. dyr om det så
    men 350kr er bedre end næsten 2000 kr at skulle af med på en gang

• #5   13. apr 2010 jah det er lidt noget øv hvad er ideen så med p-piller
    og nej det går de ikke med til de sender ikke engang en regning ud det er at betale ved kasse 1 ellers beholder de katten smiley blev noget overrasket da mine hankatte skulle neutraliseres at det fungerede sådan

• #6   13. apr 2010 En dyrlæge der kræver penge inden udlevering har sikkert rigtig mange dårlige oplevelse = folk der ikke betaler. Det kan de jo ikke drive kilink på ...

Måske du kunne låne pengene i banken?

• #7   13. apr 2010 har lige lånt penge i banken og er arbejdesløs såh det er ikke vejen frem for mig desværre

• #8   13. apr 2010 Hvorfor har jeg aldrig hørt om at en hunkat på p-piller kan få killinger hvis den bliver parret??!

Fisk007, du kan sagtens give din kat piller i et år max, så har du mulighed for at spare op smiley det gjorde jeg også. Desuden så tjek priserne på sterelisation hos forskellige dyrlæder i dit område. Der er STOR fordkel på priser. Men husk selvfølgelig ikke bare at vælge den bliiigste, men også en du føler dig tryg ved/ en du har hørt godt om fra andre.

Kommentér på:
p-piller til hunkat

Annonce