Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sygeforsikring..
  • #1   13. apr 2010 de 1.010 kr kan du putte på en konto smiley De fleste indekatte kommer ikke til dyrlæge medmindre de skal vaccineres smiley

• #2   13. apr 2010 okay har lige brugt 1800 kr. på min kat i dyrlæge regninger i den her måned. men det var så også første gang han var til dyrlæge så han skulle vaccineres, kastreres og øremærkes.

men så tror jeg bare jeg vil lade vær sad bare lige og overvejede om det kunne betale sig (:

• #3   13. apr 2010 okay (: .. så tror jeg også bare jeg vil gøre det i stedet (: ..

• #4   13. apr 2010 ville helt klart også selv sætte pengene til side.....tror ikke rigtig det der forsikring kan betale sig smiley med mindre man har en kat der er syg flere gange om måneden smiley

• #5   14. apr 2010 Det kan altså godt betale sig. Min mors hun har lige været syg, og det hun har betalt til forsikring de sidste 5 år er betalt ind nu. Den blev indlagt fredag, og så kunne hun hente den mandag = 7500 kr. Og så har den været indlagt et par gange til (kortere tid), så kom det op over 10.000 kr.

Men du kan jo også risikere at det bare er penge lige ud af vinduet smiley

Og så skal du være opmærksom på at en forsikring sjældent dækker medicin, vaccination, alm. tjek og lign.

• #6   14. apr 2010 ja og hvis hun bare havde sat 1.000 kr ind hver måned i 5 år, ville hun ennda stadig have penge på kontoen efter dyrlægen er betalt smiley

• #7   16. apr 2010 En sygeforsikring koster jo ikke 1000 kr om måneden ? ..

• #8   16. apr 2010 nej det skrev jeg heller ikke.. selv hvis hun lagde 500 eller 200 fra hver måned så ville hun have penge til overs

• #9   16. apr 2010 Nu er det jo sådan med sygdom, at man aldrig kan vide hvornår det kommer eller hvor alvorligt det er. En forsikring er jo ikke noget man tegner, fordi man "håber" det kan betale sig. Jeg har forsikring på alle mine og jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for det. Håber heller aldrig jeg får det. Men skulle en af mine katte blive syg i en weekend eller helligdag, så behøver jeg ikke bekymre mig om betaling oveni at skulle bekymre mig om sygdommen.

Nu er vi nogle, der har været så uheldige at opleve, at indekatte kan sørme også blive syge. Rigtig meget endda! Og når du en dag opdager at din lille mis ikke spiser det han plejer, han har tabt sig og virker trist, så kan du godt finde den store tegnebog frem, for diagnosticering koster kassen! Blodprøver, scanninger, røntgenbilleder osv osv.. Ja, det er hammerdyrt.

Jeg er rigtig godt tilfreds med, at skulle en af mine missere blive syge, så kan jeg sende hende til dyrlæge og bare bede dem køre hele diagnoseapparattet igennem, uden at skulle bekymre mig om hvordan jeg skal kunne betale.

Opsparing, jamen det kan man da også. Men 200 kr om måneden batter bare ikke rigtigt, hvis misser bliver akut syg og skal under kniven for 15.000 kr..

• #10   9. maj 2010 okay..
    kan høre der er mange delt meningen om det..
    vil lige tænke over det men tak for de mange gode ekstempler (: .

Kommentér på:
sygeforsikring..

Annonce