{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

opdatering {{forumTopicSubject}}

Bella som fil kejsersnit i fredag´s.....ved dyrlægen fik vi at vide at killingen sikkert var død og at det kun var Bella vi fik hjem, heldigvis tog hun fejl og Bella kom hjem med en hankilling, de var begge meget påvirket af narkosen og bella havde en krave på som hun bestemt ikke var glad for, når hun havde den på ville hun ikke have noget med killingen at gøre så den valgte jeg at ta af igen. derefter tog hun sig godt af den bette men han virkede lidt slap og selv om han lå ved patten virkede det ikke som om han spiste så jeg forsøgte at gi ham sutteflaske for at supplere op på maden men søndag havde han ikke taget på. Jeg følte at jeg var vågen hele døgnet for at holde øje med ham, varme ham gi ham sutteflaske, gi mormis mad og drikke og han peb og peb med det samme hvis bella ville gå lidt og hun var nu også ved at være godt stresset, jeg var faktisk begyndt at opgive håbet om at han skulle overleve, da så mandag aften hvor jeg vejede ham..han havde taget på, faktisk meget.
nu spiser han og vi kan høre at han får mad og nu ligger han rolig og sover når Bella går en tur så nu er jeg helt sikker på at han nok skal klare den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdatering
Kommentér på:
opdatering

Annonce