Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  planter og voiliere ?
  • #1   15. apr 2010 Ja Clematis er giftig for katte, så jeg ville vælge noget andet, det samme er efeu.

Giver så ikke ret i, at katte ikke spiser det der er giftigt. Der er meget forskel på udekatte og så indekatte. Udekatte har altid haft mulighed for at dufte til alverdens planter og bær, hvor indekatte kun gør det når vi som ejere bringer det ind i stuerne. Derfor er de som regel mere nysgerrige efter at smage det " nye". Så jeg ville holde mig fra de planter som er giftige for dem.

Desuden står der det her på netdyredoktor:

"Specielt indendørskatte kan være udsatte for planteforgiftning, såfremt udvalget af planter er ringe, og der er en giftig imellem. Katte er ikke i stand til at skelne ikke-giftige og giftige planter fra hinanden. "

Nu er det godt nok en klatreplante, men har du overvejet at plante katteurt?

Her er nogle af de planter som er ufarlige:
    Begonie
    Fuchsia
    Husfred
    Hibiscus
    Pelargonie
    Rosengeranium
    Asters
    Mahaonie
    Marguerit
    Morgenfrue
    Ribs
    Roser
    Syren

• #3   15. apr 2010 Ulla og det ved du bare eller hvad? Der er rigtig mange katte som får forgiftning, så man skal ikke negligere det. Som skrevet er der forskel på ude og indekatte.

• #4   15. apr 2010 hvis kattene ikke er vandt til planter ville jeg ikke sætte hvad som helst derud..

Mine katte æder alle planter der kommer ind her, også julestjerne, påskeliljer og hvad der ellers er af giftige blomster, de aner jo ikke de er giftige

• #5   15. apr 2010 Tanja - det er også fakta at indekatte spiser langt flere giftige ting end udekatte. Så jeg ville bestemt heller ikke sætte liljer på bordet eller for den sags skyld plante noget i en voliere som jeg ved er giftigt for dem.

Kommentér på:
planter og voiliere ?

Annonce