{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

støvsuger frygt.. hjælp søges.! {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften antyder, så bliver Phønix panisk hver gang jeg tænder støvsuger, det er bare så trælst smiley
så hvis der har nogle gode råd eller erfaringer som de vil dele, så jeg kan få blødt lidt op på hans forhold til denne rutine, vil det glæde mig meget, da jeg jo skal have støvsuget smiley

og har det ikke godt med at have en sammenkrøllet mis under sofaen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støvsuger frygt.. hjælp søges.!
  • #1   25. apr 2010 jeg tror generalt at dyr er ment til at være paniske ved støvsugere , min kat er os meget bange for støvsugeren , min render som regel ind i de rum jeg har været i , men kommer gladeligt frem igen når jeg pakker den væk . Men jeg tror desværre ikk der er så meget man kan gøre ved det , jeg kender ikk nogen katte eller hunde for den sags skyld der bryder sig om støvsugere .

  • #3   25. apr 2010 det jeg gør nu er netop at sørge for at lukke ham ud af rummet, men han putter sig langt væk, og kommer ikke lige ud med det samme igen. Jeg synes bare det er så synd, at jeg skal skræmme ham hver gang smiley

  • #5   25. apr 2010 Mine hader også støvsugere og flygter, men til gengæld elsker de kosten når der fejes smiley

  • #6   25. apr 2010 Desværre er der nok ikke så meget at gøre ved det. Min hunkat kan bogstavelig talt kravle på de flade vægge, hvis hun feks er i gæsteværelset og jeg ikke har set hende og støvsuger derinde. Så bange bliver hun.

    Min hankat kan sagtens være i det rum jeg støvsuger, så længe jeg ikke kommer for tæt på ham, så smutter han.

    Det er en enorm støj en støvsuger laver for en kats ører - så der er måske ikke så meget at sige til at de ikke kan lide den :o)

    Nogle katte er dog helt ligeglade med det og jeg har da set video herinde, hvor en pige støvsuger sin kat hehe Den synes det er dejligt og spinder helt :o)

    Bare sørg for at din kat ikke er spærret inde i det rum du støvsuger i, så den kan løbe, hvis det bliver for ubehageligt.


  • #7   25. apr 2010 Mine er også panisk bange for støvsuger.
    Så de kommer i køkken med lukket dør, når jeg gør rent smiley


  • #8   27. apr 2010 Min Donny kommer i soveværelset med lukket dør inden støvsugeren kommer frem. Så kommer han for det meste ud lige når jeg åbner døren igen.
    Men hvis jeg ikke lukker ham i soveværelset først gemmer han sig forskellige steder og løber panisk gennem rummet hvis støvsugeren kommer tæt på og jeg ser ham ikke i op til flere timer efter.
    Næste gang jeg skal ha ny støvsuger skal den klart være lydløs..

    Havde for nogle år siden et marsvin der løb efter støvsugeren smiley


Kommentér på:
støvsuger frygt.. hjælp søges.!

Annonce