{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.383 visninger | Oprettet:

Dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg står og snart skal have min lille hunmisser neutraliseret. Men kan ikke beslutte mig for hvilken dyrlæge jeg skal vælge.

Jeg bor selv lige ved Valby st. Jeg har kigget lidt på Fasanvejens dyreklinik, men synes at 1455 kr er for dyrt når det er uden vaccination og øremærkning.

Har også kigget på Dyreklinikken på Ryesgade 100, de er billige (990 for hele pakken), men de er så også det besværligere at komme til når jeg ikke har bil.

Er der nogen af jer som har erfaring med overstående dyrlæger eller kan anbefale en anden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge
  • #1   26. apr 2010 Jeg bruger altid Inges kattehjem ude i Ejby/glostrup, de har en rigtig god pris på neutralisering+øremærkning'vaccination, og det er altid tip top det de har lavet på mine dyr, så dem vil jeg klart anbefale smiley

  • #2   26. apr 2010 Smut en tur til Dyreklinikken Skovlunde Herlev - super dygtig og professionel klinik - ikke de billigste med billigere end Fasanvejen.

    Ryesgade - den kunne jeg aldrig drømme om at sætte mine ben i.


  • #3   26. apr 2010 Jeg ville ikke tage dyrlgen i Ryesgade, jeg har hørt mange med dårlige erfaringer derfra. Skovlunde er en rigtig god klinik, med super godt personale, som er virkeligt dygtige. Jeg kan også anbefale min egen dyrlæge, Erik Steen Larsen, http://www.blaagaard-dyreklinik.dk/



  • #4   26. apr 2010 jeg bruger Fasanvejens dyreklinik, og jeg er rigtig glad for dem.
    Jeg har haft min lille kleo deroppe et par gange efterhånden og de er så søde og rare, og virkelig professionelle.
    Jeg har selv lige fået steraliseret hende for 2 uger siden, og det har de altså gjort det rigtig godt synes, det var alle pengene værd...


  • #5   26. apr 2010 Susan - De to andre er også blevet kasterede hos Inges kattehjem, men det er bare så besværligt at komme til når man ikke har bil.

    Ulla - Ja, det er ski da ærgerligt smiley

    Lis & Sofie - Ja, syntes heller ikke de der på Ryesgade så særlig professionelle ud, så ville høre om nogle havde erfaringer derfra. Vil lige kigge på dem i foreslår smiley

    Anja - De ligger også rigtig tæt på mig. Så overvejer også dem. Synes bare det er dyrt. 1455 for kun sterilisation, derefter 150 for øremærkning og 505 kr. så er vi på over 2000 kr. Men må ringe ned til dem og høre om jeg måske ikke kan få det lidt billigere når jeg skal have alle tre ting.


  • #6   26. apr 2010 de er i hvert fald rigtig dygtige og rare... og så giver de dig det foder med som hun skal starte på når hun er blevet steraliseret (du behøver selvfølgelig ikke bruge det, men det er en ret fin gestus), men jeg synes i hvert fald det var pengene værd smiley

  • #7   27. apr 2010 Jeanette - kan ikk finde hendes adresse på hjemmesiden?

  • #8   27. apr 2010 hehe, det er faktisk rigtigt, der står ikke den præcise adresse på hjemmesiden!!
    jeg smed den lige på krak:

    Dyreklinik Værnedamsvej LeChicDog (Genevieve Marie S Jørgensen)
    - Dyrlæger, dyreklinikker og -hospitaler
    Værnedamsvej 4 A st tv
    1619 København V
    * 35 35 35 39


  • #9   28. apr 2010 Hej Igen Bettina.
    Først og fremmest: Brug ALDRIG-ALDRIG dyrlægen i Ryesgade (har brugt dem til aflivning af en kat -forfærdelig oplevelse)
    Dernæst:
    Fik i Oktober sterilliserede min hun kat Yvonne på landbohøjskolen. Det kostede 1003 kr med øremærkning. Og de er bare smadder dygtige derinde, har brugt dem on/off i over 25 år, de kan varmt anbefales.
    Kender dog osse til fasanvejens dyreklinik, de er osse bare smadder gode, men betydelig dyrere. ( har brugt dem hvis ventelisten har været for lang det andet sted)
    Skal faktisk have min smukke Edward på LHS i morgen tidlig til kasteration + øremærkning og kan spare imellem 500 og 1000 kr ift priserne hernede ved Roskilde... Og det er da en betydelig sjat penge syntes jeg :-))
    Mvh De 4 katte´s moar


  • #10   28. apr 2010 Monique - hvor lægger den landbohøjskole? smiley

  • #11   28. apr 2010 monique.. kunne også godt tænke mig at vide det og evt et nummer til dem smiley

  • #12   28. apr 2010 Hallo hallo til de damer.
    Adr på Landbohøjskolen som osse bliver kaldt:

    Hospital for mindre husdyr
    dyrlægevej 16
    1870 Fredriksberg

    tlf 35282930

    Hovedårsagen til de betydelige billigere priser er at det er dyrlægestuderende der har den primær kontakt og pasning af alle dyrerne... DOG..... er der altid back up fra en af de mange (som regel meget dygtige) færdig uddannet dyrlæger.
    Det er også det sted i Danmark hvor der er flest forskellige dyre experter ansat, så har man et helt specielt sygdoms tilfælde er det - der man tager hen.


  • #13   28. apr 2010 takker monique... og ja var næsten klar over det var studerende som ordnede, og som du siger med hjælp på sidenlininen... lidt som på tandlæge skolen.... siden er i hvertfald gemt nu så den kan findes frem når killingerne er store nok til missemor kan komme afsted og blive ordnet

  • #14   28. apr 2010 Hej C.
    God ide at gemme siden - Man skal bestille plads i Meget god tid for deres kalender er mega booket nogen gange!
    Af specielle ting som de har hjulpet mig og mine dyr med igennem tiden er der bla: En knap 3 m lang pyton slange der havde fået forstoppelse (Og anden dyrlæge havde forsøgt men uden held... En 11 årig ellers frisk gravhund som pludselig fik en 3 dbl diskoprolaps, expert fra Århus blev tilkaldt så hunden fik lige 3 år mere at leve i (vel og mærke uden men overhoved)..... osv osv!
    "Så Ja- de er rigtig gode!


Kommentér på:
Dyrlæge

Annonce