{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Sikring af vindue {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg ha taget mig sammen til og lave noget beskyttelse til vores vinduer her til sommer så bailey ikke falder ud har set noget har laver sådan nogle smarte noge det er en slags ramme som man kan spænde fast på vinduet når man har det åbenogså fjerne når man ikke har..

men mit spørgsmål er så hvilken slags næt?? er mest håldbardt og bruge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikring af vindue
  • #1   26. apr 2010 Mine forældre brugte bare sådan noget hønsenet (med sådan nogle "cirkler" på størrelse med en 1krone) i deres ramme til terrassedøren, du skal bare sikre dig at hullerne er små nok, så de ikke fx kan få poten i klemme i det

• #3   26. apr 2010 Ved ikke om jeg har forstået det rigtig, men vil du have noget for vinduet når du skal lufte ud eller?

• #4   27. apr 2010 Hvorfor køber du ikke bare de vinduessikringer man kan få, som kan stilles i 3 hak, alt afhængigt af hvor lidt vinduet skal være åbent.
    Sådan et beslag koster ca 50 kr.

Du kan se et billede af den her: (link fjernet) det er den, der er vist ved "vinduessikring"

• #5   27. apr 2010 Jeg har fået min far til at lave en træramme med voliernet i. Du skal nok regne med at kattene kan finde på at kravle i nettet (det gør mine i hvert fald) så det skal det kunne holde til. Du kan eventuelt se i mit fotoalbum hvor jeg har et billede.

Kommentér på:
Sikring af vindue

Annonce