11.488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hæs kat Hæs kat

Min kat er blævet hæs og det lyder helt forkert når han siger sin miav lyd.. han er maine coon og har i forvejen en anderledes miav lyd... men han virker frisk, så jeg undrede mig over den hæse stemme.... kan katte få ondt i halsen som mennesker?? - eller er der andre der har haft en kat med noget lign.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hæs kat
  • #1   30. apr 2010 Jeg har 2 gange hørt om hæshed hos kat, der ved dyrlægebesøg viste sig at være halsbetændelse.

• #2   30. apr 2010 Hvor gammel er katten ?

• #3   1. maj 2010 Han er 2 år - og jeg har ikke hørt ham være hæs før...

• #4   1. maj 2010 For 2½ år siden blev vores Spike også hæs, tog til dyrlægen, men det viste ikke noget, han have ikke feber, og de tog en podning fra mundhulen. men i der var ikke noget , så vi kørte hjem med ham igen. Han var jo også frisk og lege og hygge sig. Dagen efter begyndte han at kaste op , og savle hver gang han spiste så af sted igen. Den gang fik han en tablet , som dyrlægen giver inde en kat skal ligges i nakose, til at slappe af på. Så vi kunne lave en podning længere ned i halsen, og det gav resultater. Han havde halsbetændelse og det var også derfor han nu kastede op og savle , da det gjorte ondt. Men han have ikke feber eller var rigtig sløj, Så han fik en kur må betændelse.Men han stemme er aldrig blevet som før, han har fået sådan en hæs miaven, En lille pige stemme før lød han som en kæmpe løve. Det virker helt forkert til sådan en stor kat.

Kommentér på:
Hæs kat

Annonce