Killingepakke - hvad skal følge med? Killingepakke - hvad skal følge med?
Der er godt nok lang tid til, at de små skal flytte hjemmefra, men jeg kan godt lide at være lidt på forkant.
Registrerede opdrætter kan jo få killingepakker gennem de forskellige firmaer, men jeg må i gang med at sammensætte min egen.
Selv har jeg tænkt indtil videre:
1,5 kg. foder (Foderet de får kan ikke fåes i DK, derfor tænker jeg at 400 gram ikke er nok?)
Billeder fra de første 12 uger, måske på cd-rom?
Derudover?
Hvad ville I være glade for at få med til killingen? Jeg er lidt i tvivl om, hvor meget jeg skal vedlægge, for de fleste synes vel også, at det er hyggeligt at shoppe til den lille ny.
Vi snakker killinger der er neutraliserede og vaccinerede når de flytter, så vi kommer jo op i pris. Derfor må en lille pakke næsten være på sin plads, synes jeg.
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 7 Emner: 71 Svar: 366
Når du ikke er opdrætter.
Syntes det er en rigtig god ide med en cd med billeder
Og selvfølgelig også foder og mener også 400g er ikke meget.
Jeg ville da også være glad for at få noget info om killingen
Ang. dens temperament osv.
Og evt. købe en killinge startpakke med en lille katte bakke og nogle skåle mener sådan en koster 100 kr.
(men det er kun et forslag
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 573
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 7 Emner: 71 Svar: 366
jun 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
God idé med de hæfter. Dem vil jeg prøve at opstøve!
Et lille tæppe der dufter af mor, og lidt legetøj er noteret.
En lille beskrivelse af killingen er også en rigtig god idé.
Kattebakke, transportkasse og deslige har jeg godt overvejet, men jeg tror det bliver for meget. Og det er jo slet ikke sikkert, at de er enige i mit valg af produkter
Jeg ved at nogle dyrlæger giver startpakker med, men jeg tør ikke satse på det. Desuden hjælper det heller ikke så meget, nu hvor de bliver fodret med et andet produkt. Men får vi killingepakker med fra dyrlægen, så får køber da bare kastet sådan en med også!
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 48
Derudover fik jeg kattebakke, samt en pakke af det grus killingen var vant til. Og en lille pose med brugt kattegrus til lige at lægge i.
Derudover fik jeg et lille tæppe, med dufte som killingen kendte, samt kendt legetøj..
De tilbød faktisk også at give mig foder-skåle.
Billederne fik jeg sendt via email i ventetiden.
De transporterede killingen hjem til mig, 150 km, og blev her længe, så killingen havde kendte mennesker omkring sig, imens den undersøgte boligen.
Selvfølgelig har de lagt alle udgifter oven i prisen, men jeg var altså lykkelig for det hele. Alt sammen var jo med til at jeg var sikker på, at han ville føle sig mere tryg, end hvis alt havde været nyt.
Og sidst men ikke mindst, så følte jeg at DE gjorde alt hvad de kunne for at flytningen skulle være god for killingen.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Killingepakke - hvad skal følge med?