{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Mystisk anfald..?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

som overskriften lyder så har min Maine coon bodill for lidt siden haft et meget mystisk anfald.. Hun kastede op og kort tid efter kunne hun ikke stå på benene så hun væltede omkuld og lå sådan i nogle minutter.. Hun gik ikke i kramper eller noget men hun lå helt stille med åbne øjne.. Nu har hun det helt fint igen og har spist og er faktisk som hun plejer at være.. Har fået en tid hos dyrlægen kl 16 15 så nu håber jeg på at de kan finde årsagen.. Er der nogle af jer der har prøvet at jeres kat har lavet det stunt ? og i såfald hva var årsagen så ??
Håber der er nogle som sidder inde med lidt viden omkring det.. Ps hendes opkast var der ikke noget unormalt over.. det var lidt mad og galde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mystisk anfald..??
  • #1   14. maj 2010 Det lyder meget underligt. Jeg var kørt til dyrlægen med det samme. Men nu hvor hun har det fint ved jeg sku ikke lige. Har hun spist noget hun ikke kunne tåle måske ?

• #2   14. maj 2010 Jeg ville straks gå til dyrlægen for det lyder som evt epelepsi anfald.
    Min gamle hun fik sådanne andfald.
    Hvor hun lå og gik i kramper, med åbne øjne og hun kunne ikke se imens.
    Muligvis derfor din kat væltede og bare lå.
    I starten var det ikke så slemme andfald men de blev værre og værre.
    Og til sidst måtte vi desværre aflive hende smiley
    Også på grund af dyrlægen gav hende forkert behnadling.

Men håber det bedste for dig og misseren og krydser fingre

• #3   14. maj 2010 Bagefter havde vores hund det også fint der var slet ingenting.
    Men de blev ved at komme de andfald.

• #4   14. maj 2010 hvor gammel er katten ???

• #5   14. maj 2010 Hun bliver snart 2 her til august.. har det noget at sige da ? og nej hun får det at spise hun altid har fået så det kan heller ikke være noget hun har spist.. håber dyrlægen ligger inde med et fornuftigt svar..

• #6   14. maj 2010 Hej har du fået svar fra dyrlægen ? smiley

• #7   14. maj 2010 han kunne ikke mærke eller se noget på hende..men han mente at det havde været noget oppe i hovedet som havde trykket.. og det havde så givet hende der her anfald.. hvis det skete igen ville han gerne tage en blodprøve men lige nu syntes han at vi skulle se om det overhovedet skete igen..

så nu håber jeg bare det var denne ene gang

• #8   14. maj 2010 Jeg har desværre oplevet noget lignende. Min gamle seniorkat, der ellers var sund og rask, kastede pludselig op - ret voldsomt, og blev straks derefter slingrende i bagpartiet. Dertil kom, at hendes øjne bevægede sig meget hurtigt fra side til side, så hun ikke kunne fokusere på noget smiley og så var jeg jo klar over, at den var helt gal.
    Afsted til dyrlæge. Katten havde fået en hjerneblødning og blev aflivet.
    Jeg overvejede efterfølgende, om opkastningen mon skyldtes hjerneblødningen, eller om det var omvendt....? Tænker nemlig om en voldsom opkastning kan give et stort tryk i hjernen, og at det måske kan være farligt for gamle, skrøbelige katte....

Var din kats opkastning meget voldsom?

Godt din kat er frisk igen. Lad os håbe, at det bare var denne ene gang.

Kommentér på:
Mystisk anfald..??

Annonce