{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisering
  • #1   17. maj 2010 der kan være store forskelle på priser, så det er svært at sige. Ring rundt og få en pris ved forskellige dyrlæger eller prøv nettet, min har priser lagt på deres hjemmeside. Husk at tjekke om der er osse er inkluderet evt øremærkning/chipning med i prisen

  • #2   17. maj 2010 Det er en rigtig god idé at få din kat neutraliseret. Du får en rolig og velafbalanceret kat og undgår løbetider og uønskede killinger.
    P-piller er ikke en helt så god løsning, da der dels kan være bivirkninger, dels risikerer du at katten kaster pillen op og alligevel kommer i løbetid.

    Priserne er forskellige fra dyrlæge til dyrlæge, der er nogle dyrlæger man helt bør undgå (prøv at google "dyrlæge død" .....

    Når katten alligevel er i narkose er det en god idé også at få den mærket (chip eller øretatovering), hvis den ikke allerede er det. Hvis den ikke er vaccineret, så få det gjort i samme omgang.

    Pris incl øretatovering vil ligge *omkring* 1200,- - 1500,-, men ring og hør din dyrlæge.
    Bedste Hilsner
    Pia


  • #3   17. maj 2010 Tak for svar. smiley

    Ja jeg vidste jo egenlig også godt at svaret ville falde på et, JA hun skal steriliseres. Og jeg har også en fast dyrlæge hvor hun er blevet vaccineret og tjekket hos før. Men god ide at få hende mærket også. Det havde jeg ikke lige tænkt på. smiley


  • #4   17. maj 2010 jeg skal gi 1500,- ved min dyrlæge...og jeg vil også helt sikkert anbefale dig at få hende neutraliseret hvis ikke hun skal ha killinger, både for din og kattens skyld smiley

  • #5   17. maj 2010 Mine to små killinger er netop i dag blevet steraliseret..
    det kostede i alt (for to killinger) 2800,- (incl medicin) ..
    ( så ca 1300,- pr kat + rabat)..
    men udover steralition kommer der også medicin du skal betale for.. :).
    men det er kun et par hundrede kroner. smiley
    Men som andre skriver, det er selvfølgelig forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge smiley


Kommentér på:
Sterilisering

Annonce