Hjælp!!! Underlig adfærd!! {{forumTopicSubject}}
Hej :)..
Mine to killinger er blevet steraliseret i dag, og den ene har haft en lidt underlig adfærd..
De er selvfølgelig meget påvirket af det smertestillende, men den ene kat er blevet lidt mere sig selv, men har haft en underlig adfærd.. Først ville den kæles for, som jeg selvfølgelig gjorde, og så begyndte den da også at spinde.. Men så pludselig blev den lidt mere vild, og bed sig HÅRDT fat i min trøje, samtigdig med den kørte op og ned med fødderne (f.eks. når de synes noget er rigtig dejligt).. Men jeg kunne simpelthen ikke få den væk fra min trøje, også selvom jeg forsøgte at fjerne den ved at tage fat ved tænderne.. Så begyndte den og ''gå lidt til angreb'' mod min trøje og arm, og bed sig stadig hårdt fast, samtigdig med den miaver og spinder :s .. Pludselig ligger den sig godt nok ned, og begynder at sove. Og nu ligger hun stille og roligt og sover..
Har oplevet før, at den gerne vil bide sig fast til tøjet når man kæler for den, men slet ikke så voldsomt som i dag.. Først troede jeg det var pga. smerte efter den blev steraliseret i dag, men den rørte overhovedet ikke såret, og virkede heller ikke til at være generet af det, dengang den angreb mit trøje, for den ''smed'' sig omkring..
Så tænkte jeg på, om det kan ændre adfærd lidt pga. medicinen??
- er den bange ?? . eller ??
Jeg har hvertfald aldrig oplevet en sådan adfærd, håber nogen har en ide om, hvad der kan være galt ??
aug 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 44
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 152
aug 2009
Ja, det har du nok ret i, blev bare lidt urolig, da det var lidt voldsomt synes jeg.. (i forhold til dens normale adfærd)
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 45 Svar: 143
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
aug 2009
Lis: Ja, det fik de.. ja, har også fået med hjem til 5 dage.
De skal først have i morgen.
Amalie: Fik du smertestillende med hjem??
Hjælp!!! Underlig adfærd!!