{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stem ud!
  • #1   2. jan 2006 jeg ved det faktisk ikke.. :S

• #2   2. jan 2006 50!!!!!! wow det syntes jeg faktis er for mange, det vil sige at den her person skal svine over 50 personer til før der sker noget som helst..

• #3   2. jan 2006 Latterligt at have en knap der hedder "stem denne person ud" når det kræver hele 50 stemmer, det er sq mange der skal svines til /krænkes i den tid det tager for 50 forskellige personer at sætte en stemme.

• #4   2. jan 2006 50

• #5   2. jan 2006 Er det mig du gerne vil stemme ud??

• #6   2. jan 2006 Jeg ved da bare at jeg have lagt min smukke tortie smoke pige ind i dette forum men så dagen efter så vupti var hun smidt ud. Men om det er fordi at hun kn har ét øje det aner jegi ikke men da det ikke er arveligt men det blot var et uheld der skete ved fødslen så tænket jeg at hun da også godt kunne prøve sig herinde men det kunne hun så åbenbart ikke og det gjorde ondt især fordi både hendes børn samt børnebørn er her inde men sådan er livet jo ikke sandt
    Lene M.

• #7   2. jan 2006 Hej Lene.

Det er mennesker tiger snakker om.

Sæt gerne din mis ind igen, jeg vil gerne byde hende velkommen smiley

• #8   2. jan 2006 Ok så prøve jeg da igen men vil da også blive skuffe hvis det samme sker igen for hun er bare et prageksmplar af arten kat... Så here goes nothing
    Mega Knuzere
    Lene M

• #9   2. jan 2006 Hun er lige blevet lag ind igen så bare prøv at se mit lille vidunder for det synte jeg altså at hun er. Jeg elsker jo også min mand og han har også kun et øje at se ud af men vi har trods alt være gift i over 20 år (jeg blev gift da jeg var 18 år)

• #10   4. jan 2006 hey Lene M Det var da noget rod at din misse blev stemt ud så hurtigt smiley

Det var faktis bare et spørgsmål om hvor mange stemmer det tager at stemme ud / smidt ud af dette forum. Jeg syntes ikke rigtig jeg har kunne så fingerne i en administartor eller kunne finde så mange regler her på forummet som jeg gerne ville.

Okey utrolig mange mennesker har lagt negative indlæg ind i denne tråd kan jeg se... Fordi de åbenbart har følt sig truffet eller hva der gør at man reagere negativt på et realativt simpelt spørgsmål ved rørende vore forum ved jeg ikke. Men jeg har ihvertfald kun fået et svar og det var 50 stemmer. Ellers er der ingen som rent faktis har kunne svare mig på mit spørgsmål, men isteddet forsøgt at feje foran egen dør.

Jeg hedmed afslutter med at skrive, at jeg ikke gider diskutere mere da jeg er træt af at blive bombederet med negative beskeder bare fordi min kat ingen stamtavle har. Så fremover ønsker jeg ikke henvendelser fra visse personer.

Og diskutionen i den anden tråd vedrørende personlig hetz på mig som var oprettet pågrund af at andre her på forummet også kunne se at jeg havde det lidt for hårdt uden nogle grund. Så nu er det ihvertfald sagt.. Min side af disse unødige diskutioner slutter her....

Med Venlig Hilsen Tiger Andersen

Kommentér på:
Stem ud!

Annonce